ישראל היום
ישראל היוםבשבע

רכז ועד מתיישבי השומרון, שגיא קייזלר שיגר הבוקר (שני) מכתב למערכת עיתון "ישראל היום" בגין מה שהגדיר "הוצאת דיבה".

במכתב ששיגר עורך דינו של קייזלר, עו"ד דורון ניר צבי, נכתב, "היום (9/1/12) פורסמה בעיתונכם כתבה, פרי עטם של עדנה אדטו וגדעון אלון, אשר כותרתה הראשית 'הפורצים לחטמ"ר אפרים קיבלו מודיעים מחיילים'. בגוף הכתבה הנ"ל נכתב כי מרשי הינו אחד ממקורות המידע של הפרקליטות".

עורך דינו הדגיש כי לא היו דברים מעולם, "מרשי אינו משמש מקור מידע עבור הפרקליטות, והמשפט הנ"ל, בו מופיע מרשי בשמו המלא, פוגע בשמו הטוב, ומוציא את דיבתו רעה בקרב ציבור מתיישבי יו"ש ככלל, ובקרב ידידיו וחבריו הקרובים בפרט. גם כל התיאור בדבר המידע ביחס לח"כ אלקין אשר כביכול נמסר ע"י מרשי הינו שקר וכזב. מרשי לא מסר כל מידע כאמור, ומידע זה כלל איננו מוכר לו".

ניר צבי דרש התנצלות על הדברים, "כללו של דבר, לאור כל האמור לעיל, הינכם מתבקשים בזאת לפרסם התנצלות ראויה כלפי מרשי (במקום בולט ובאופן בולט). במידה ולא תפרסמו התנצלות בפני מרשי (לפי תיאום כאמור לעיל) תוך 7 ימים, יפנו מרשיי לערכאה המשפטית המוסמכת על-מנת לקבל את סעדם, לרבות פיצויים בסך של 100 אלף ש"ח, והוצאות משפטיות".

במערכת העיתון סירבו להגיב, והכתבת עדנה אדטו מסרה כי הנתונים אותם הביאה בכתבה מסתמכים על מסמך שהפרקליטות צירפה לתביעה.

שגיא קייזלר אמר לערוץ 7, "ישנם במדינה עיתונאים חסרי בושה הסבורים משום מה כי ככל הנוגע למתיישבים ביהודה ושומרון מותר להם להשמיץ, להוציא דיבה, להפיץ שנאה, להעליל ולשקר לאור היום. בשנים האחרונות התרגלו מספר כתבים שהמתנחלים הם אנשים שקופים, שניתן לדרוך עליהם, להשמיץ אותם ואף להעליל עליהם עלילות ללא כל שמץ אתיקה או הגינות. העידן הזה נגמר. מתיישבי השומרון אינם האסקופה הנדרסת של אף אחד. כל עיתונאי משמיץ ייתבע, מי שיכפיש ישלם".