אמבולנס מדא ירושלים
אמבולנס מדא ירושליםהלל מאיר
טרגדיה השבת בבני ברק. בליל שבת נפטר הרב אליעזר גולדברג ז״ל בן 74, משיב ב'ישיבה לצעירים'.
 
סמוך לשעה 21:00 בערב התקבלה במוקד מד״א שיחת טלפון בהולה, על הקו היה ראש הישיבה שסיפר כי אדם מבוגר אינו חש בטוב. יו״ר הצלה גוש דן, הרב אושי שלומוביץ, שהיה בסמוך למקום, הגיע במהירות לחדר השיעורים בישיבה והחל להעניק טיפול רפואי לרב גולדברג.



יו"ר הצלה גוש דן סיפר בשיחה עם ערוץ 7 על הטרגדיה, ״הגעתי לשם מיד, הרב גולדברג ז"ל היה בהכרה מלאה והספקתי לשוחח עימו דקות ספורות. הרב התלונן בפני 'כואב לי בלב', וביחד עם מתנדבים נוספים של 'הצלה גוש דן' הענקנו לרב טיפול ראשוני שכלל חמצן. תוך כדי מתן הטיפול הגיעה ניידת נט״ן של מד״א".
 
 "הרב היה בהכרה, ובעצה אחת החלטנו להורידו מהישיבה. תוך כדי ההחלטה, הבנו שאין מנוס מלבצע באופן מיידי פעולות החייאה מכיוון שהרב איבד את ההכרה. במקביל אמרנו לבחורי הישיבה ששהוא בחדר הסמוך שצריך לומר תהילים, כיון שמצבו של הרב לא טוב. לאחר כשעה של נסינות החייאה ראינו שאין מה לעשות, ורופא של מד״א נאלץ לקבוע את מותו".
 
שלמוביץ הוסיף "הזעקנו שבעה בחורים שכאמור היו בחדר הסמוך ואמרנו יחדיו 'שמע ישראל', משפחתו הגיעה לישיבה לאחר קבלת הבשורה הקשה מכל. קשה לתאר את הרגעים ששוחחתי עימו ואת הדקות הקשות שביצעתי בו החייאה. הבנתי את גודל גדלותו של האדם העומד בפני ומבקש עזרה. לצערי הרב  השיב את נשמתו לבוראו". 
 
הלוויתו של הרב תצא הערב בשעה 9 וחצי מהיכל הישיבה ברחוב שמשון הגיבור בבני ברק.