הרב יעקב חי יוסף בשיעורו השבועי

הרב יעקב חי יוסף הגיע הערב (ראשון) לתת את שיעורו השבועי בבית הכנסת בורוכוף בשכונת בוכרים בירושלים, זאת למרות מחלתו הקשה. הרב יוסף לא שינה את סדר יומו וממשיך בשגרת יומו במסירת שיעורים ברחבי הארץ.

באחד משיעוריו סיפר הרב על פגישתו עם אחד הרופאים אשר אמר כי "יש מספרים בכל העולם על המחלה...והאחוזים הם כך וכך גם בארץ גם בחו"ל. אבל אצלכם הדתיים אין מספרים, אצלכם יש תורה יש תפילה אתם מתפללים ובכל מצב אתם יוצאים מהמחלה הזאת".

הרב יעקב יוסף התחיל בשבוע שעבר בסדרת טיפולים רפואיים ובסביבתו של הרב מבקשים מהציבור הרחב להעתיר עבורו בתפילות.

בני המשפחה מספרים כי הרופאים מודאגים מאוד ממחלתו של הרב וציינו בפני בני המשפחה כי הוא זקוק לתפילות מרובות ולרחמי שמיים, "אנחנו מאמינים שהוא יצא מזה ויתגבר על המחלה, בזכות התפילות ובזכות זיכוי הרבים שהוא עושה", אמר השבוע אחד ממקרוביו.

אחד מתלמידי הרב, יעקב אור, סיפר הערב לערוץ 7 כי הבשורה על מצבו הרפואי של הרב נפלה על תלמידיו כרעם ביום בהיר, “הבשורה הרעה הזאת נפלה עלינו כרעם ביום בהיר ומאז אנו פועלים בתפילות ומבקשים את רחמי שמים. הוא לא רק רב שלנו אלא של כל עם ישראל. אנו מבקשים אריכות ימים לרב, אנחנו זקוקים לו יותר מאשר הוא זקוק לנו – הוא מראה לנו את הדרך הנכונה בחיים. כל מהותו של הרב זה תורה ואני מקווה שכל הציבור יתפלל לרפואתו".