נתניהו למתפקדי הליכוד: בואו להצביע עבורי

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיע לבנייני האומה בירושלים והצביע בבחירות לראשות הליכוד.

נתניהו קרא למתפקדים להצביע, "מה שמעסיק אותי היום זה דבר אחד, אני מבקש ממתפקדי הליכוד לבוא ולהצביע. אני מבקש לבוא ולהצביע עבורי".

"אני יודע שתומכים בי 100% ממתפקדי הליכוד, אנו רוצים להמשיך להוביל את הליכוד בדרך שלנו, אם הם יהיו שאננים ויישארו בבית ויאמרו כי התוצאה ידועה, לא יהיה ביטוי לעוצמת התמיכה לדרך שבה אני מוביל את הליכוד. אני מבקש מהמתפקדים לקום לעשות מעשה ולבוא להצביע", הדגיש.

על מזג האויר שמשחק לרעתו אמר רה"מ, "בגשם סוחף שיבואו המונים ויצביעו כפי שהם באמת מאמינים, את מה שרוצים 100% מהמצביעים. אני לא בטוח שיגיעו 100% אך ככל שיגיעו יותר זה ישקף את התמיכה הגדולה".

נתניהו מתמודד על התפקיד מול מועמד החטיבה למנהיגות יהודית משה פייגלין, אולם הוא צפוי לנצח אותו בהפרש גבוה ולהיבחר בשנית לראשות המפלגה.

פייגלין הצביע היום בשעה 10:00 בקלפי בגינות שומרון. בראיון לגלי צה"ל אמר הבוקר פייגלין כי "אני מכניס תקווה לרבים במחנה הלאומי שאפסה תקוותם. נתניהו אמר בכנות גמורה, כי הוא מוכן לוותר על בקעת הירדן ולהקים מדינת טרור על גבול כפר סבא".

הוא ציין כי "אפילו ניוט גינגריץ' אמר שהעם הפלסטיני מומצא, ואצלנו מפלגת השלטון חוששת לומר זאת, כך שאפילו אומות העולם עוקפות אותנו מימין".

כעס בקרב מצביעי הפריימריס בליכוד ביהודה ושומרון

בחטיבת מנהיגות יהודית טוענים כי בשעות הבוקר התברר כי ברוב הקלפיות ביהודה ושומרון לא נשלחו לחברי הקלפי ספרי הבוחרים, כתוצאה מכך רבים מחברי הליכוד שמגיעים להצביע נאלצים לחזור על עקבותיהם.

במטה פייגלין משוכנעים שלא מדובר בטעות תמימה אלא בעוד ניסיון לשבש את ההצבעה במקומות בהם זוכה פייגלין לתמיכה.

בנוסף לערוץ 7 נמסר כי הקלפי בשער בנימין טרם נפתחה זאת עקב אי הגעתו של עורך דין מטעם הליכוד.