כלא מעשיהו
כלא מעשיהוצילום: פלאש 90
שירות בתי הסוהר החליט היום (שלישי) שלא להעביר את עמי פופר מכלא מעשיהו, זאת בעקבות העתירה שהגישה עמותת חננו.



אמש פורסם כי עמותת חננו הגישה עתירה לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה, בעקבות החלטת שב"ס להעביר את עמי פופר מהאגף התורני בכלא מעשיהו לכלא איילון.



אתמול פורסם כי גורמים במשטרת ישראל ובשב"ס רוצים להפריד את פופר מחברתו של הנשיא לשעבר משה קצב, השוהה באותו האגף, וזאת בעקבות פגישה של פופר עם ליאור קצב באחת מחופשותיו.



גם חופשתו האחרונה של פופר בוטלה במפתיע ושלטונות שב"ס אפשרו לו לצאת בסופו של דבר רק לאחר עתירה שהגישה עמותת חננו, "מסתבר שישנם גורמים המעוניינים לפגוע בנשיא לשעבר קצב באמצעות העברתו של פופר", אמרו בחוננו.



בית המשפט חייב את שלטונות שב"ס להגיב לעתירה, והבוקר הודיעו נציגי שב"ס לבית המשפט כי חזרו בהם מהכוונה להעביר את פופר מהאגף בו הוא שוהה שנים ארוכות.



עו"ד קידר המייצג מטעם עמותת חננו את פופר, מסר בתגובה כי "לשמחתי שלטונות הכלא התעשתו ברגע האחרון והודיעו שלא יעבירו את עמי פופר למתקן כליאה אחר. אני מקווה שזו תהיה הפעם האחרונה בה נאלץ לערב את בית המשפט בהחלטות כאלה, ואני מקווה שמחול השדים סביב עמי פופר יפסק".
 
פופר רצח שבעה פלסטינים מרצועת עזה ופצע 11 בשעה שהמתינו לעבודה בצומת גן הוורדים בעיר מגוריו ראשון לציון. בית המשפט הרשיע אותו ברצח ודן אותו לשבעה מאסרי עולם מצטברים ועוד עשרים שנה חופפות. בינואר 2007 גרם פופר, בזמן חופשתו, לתאונת דרכים, שבה נהרגו אשתו ובנו הצעיר של פופר, שמשון.