פאות טבעיות, יפה
פאות טבעיות, יפהצילום: רונן שטלצר

ב"גלית איטליה" מסכמים בימים אלו את שנת הכספים 2011. הנהלת הרשת מדווחת על נתוני צמיחה מרשימים בכל תחומי הפעילות. צמיחה כלכלית, בשנת כספים לא קלה בשווקים, מעידה על ניצול הזדמנויות וזיהוי קהלי יעד חדשים שניתן לפנות אליהם. הרשת השיקה במהלך שנת 2011 תשעה דגמים חדשים של פיאות מליין "בלה דונה", ליין פאות באיכות אירופאית משובחת. בנוסף, הושק ליין פיאות חדש, פיאות סינטטיות במבחר דגמים צעירים ואופנתיים.

השקת דגמים וליינים חדשים הביאה תוצאות בטווח זמן מהיר מאד. מנהלת השיווק והמכירות, איריס בן-משה מוסרת כי "בשנת הכספים 2011 הגדלנו את היקף המכירות בישראל בלמעלה מ-10%. השיווק מתבצע בשני ערוצי הפצה מרכזיים: סלוני הרשת בירושלים ובני-ברק וכן אצל משווקות מורשות הפרוסות בכל ריכוז חרדי בישראל".

ניתוח השוק במגזר החרדי בישראל ובחו"ל מצביע על נתוני גידול בביקוש לפיאות. ניתוח השוק הביא את הרשת,למסקנה כי נדרש מיתוג מחדש של הרשת. מיתוג שיתאים למגמות השוק בשנים הקרובות. המיתוג החדש של הרשת בוצע ע"י משרד הפרסום "פרסום אגס". עבודת המיתוג שמתבצעת בימים אלה נועדה למצב את הרשת כמובילה בינלאומית בשוק הפיאות החרדי.

ל"גלית איטליה" חברת בת העוסקת בלימודי תחום היופי והשיער, "גלית איטליה SCHOOL". לחברת הבת סניפים בירושלים ובבני ברק. בית הספר מכשיר עשרות נשות מקצוע מדי שנה. המוניטין והמקצועיות של צוות ההוראה מהווים גורמים משמעותיים בהגדלת נפח הפעילות והן תלמידות והן בוגרות ממליצות לחברותיהן להצטרף לקורסים השונים.מחזור הפעילות של חברת הבת, גדל אף הוא ב-15%. לאור הגידול בהיקף הפעילות הוחלט על מתיחת פנים ושיפוץ נרחב של סניף בית הספר בירושלים לתועלת ולרווחת התלמידות.