הרב יהודה קרויזר
הרב יהודה קרויזרפלאש 90

כארבע שנים חלפו מאז תאונת הדרכים בה נהרגו שני בניו של רב היישוב מצפה יריחו, הרב יהודה קרויזר. השבוע חונכת המשפחה אתר אינטרנט לזכרם של ישי ושלמה, בו יעלו לאויר שיעורי תורה למבוגרים וילדים.

בראיון לערוץ 7 מספר הרב קרויזר, כי הפעילות לזכר הבנים מחזקת מאוד את המשפחה השכולה, "חשבנו אחרי התאונה, איך להנציח אותם בצורה משמעותית, כדי שנוכל גם לשקף את העשייה שלהם. הקמנו אתר אינטרנט, שנקרא,"שי לשי", יש שם שיעורי וידיאו בפרשת שבוע ותנ"ך שאני מגיש, וגם שיעורים כתובים. התקשרו אלינו אנשים שרחוקים משמירת תורה ומצוות שנהנים מאוד מהשיעורים".

משפחת קרויזר מתחזקת את האתר על חשבונם ובהתנדבות מלאה, ועכשיו הם החליטו להפיץ את אור התורה גם לילדי ישראל, "הבן הגדול היה סרן בצבא, והקטן היה בן 12 וחצי. רצינו לעשות גם משהו שיתאים לגילאים הצעירים יותר. ואני רוצה לבשר שמהיום ניתן להיכנס דרך האתר שלנו, לאתר נוסף שנקרא "שי לילדים". שם יהיה אפשר למצוא פעילות על פרשת השבוע, הפעלות פאזלים וחידונים. כל ההפעלות הם חווייתיות ועמלנו על הפרויקט הזה יותר משנה".

הרב קרויזר מסביר שהפעילות סביב הנצחת הילדים מחזקת מאוד, "עד היום לא היינו קשורים בכלל לנושא הזה של אינטרנט. אבל היום כשאנחנו יושבים מול האתר ורואים את התמונות שלהם ואת החברים שלהם שכותבים עליהם באתר, ובנוסף את שיעורי התורה לעילוי נשמתם, אותנו זה מאוד מחזק. אני יודע שאנחנו שולחים להם את הזכויות של לימוד התורה למעלה. הם אמנם כבר לא איתנו אבל בזכותם אנשים מתעוררים ללמוד יותר תורה, וזה גם מחזק אותנו".