תקלה נרחבת אירעה אמש (מוצ"ש) בשרתי חברת 'אינטרנט רימון', תקלה שגרמה לחוסר יכולת לגלוש באינטרנט.

מנכ"ל אינטרנט רימון, יריב פאר, סיפר בראיון לערוץ 7, על הגורמים לתקלות אמש והבטיח אף פיצוי לגולשים, "היו עבודות יזומות של חברת החשמל ואנחנו נערכנו מראש עם צוותים, מערכות גיבוי וגנרטורים".

"הכל עבד כמו שצריך", ציין פאר, "עד שאחת ממערכות הגיבוי החלה לייצר בעיות שגרמו לפגיעת שרשרת בשרתים, תקלות שגם מערכות הגיבוי הנוספות, לא הצליחו להתגבר עליהן".

פאר הדגיש כי כל צוות המהנדסים עבד סביב השעון, כהגדרתו, על מנת להחזיר את השרתים אחד אחרי השני לפעילות, "לצערי זה שונה ממחשב ביתי בו נופל החשמל. להעלות שרתים זה סיפור מאוד מסובך ובאופן יחסי חזרנו לפעילות די מהר, עם זאת", ציין פאר, "אין בזה לעזור לגולשים וחוץ מלהתנצל על אי הנעימות של אמש אני רק יכול להגיד שכל מה שיכולנו לעשות עשינו".

"הוצאנו באופן יזום הודעות של החברה לאתרים המובילים באינטרנט, אך מכיוון שהשרתים נפלו, לא הצלחנו להכניס הודעות לטלפוניה".

פאר ביקש לשתף את הציבור במתרחש בחברה "החברה עוברת מהפכה וקופצת מדרגה והמנויים חוו בתקופה האחרונה שיפור דרמטי ברמת הגלישה ואכן בתקופה האחרונה אנחנו רואים ירידה דרמטית בפנייה על התקלות, זמני השירות השתפרו ומה שקרה אתמול זו תקלה שלא קשורה לתקלות שהיו בעבר אלא קשורה במקורות חיצוניים".

"תקלות קורות והתפקיד שלנו זה למזער אותם", אמר פאר, "אנחנו עובדים עם מערכות סינון אוטמאטיות ואנחנו עדיין עסוקים במעבר מקיף של המערכות, כדי לוודא שכל המערכות עובדות. גייסנו את כל הנציגים האפשריים כדי לקצר את זמן ההמתנה בטלפון".

פאר הבטיח פיצוי ללקוחות אינטרנט רימון, "אנחנו לא רואים את עצמנו רק כספק של גלישה בטוחה, אלא גם כנותני שירות. לקוחות שיצרו איתנו קשר נאפשר להם לקבל גלישה בשירות ה'סייפצ'אט' או בשירות ה'תזמונטו' - לפי בחירת הלקוח".

פאר ביקש מלקוחותיו כי מי שאין לו בעיות גלישה שלא יתקשר במהלך היום למוקד, על מנת לפנות את המוקדנים לטפל בלקוחות שמבקשים עזרה בטיפול בתקלות משנה שנגרמו עקב התקלה אמש.