חברת LG חשפה היום את אחד ממכשירי הדור הרביעי היותר מדוברים לאחרונה באמצעי התקשורת – ה-Optimus Vu: המצוייד בטכנולוגיית LTE מתקדמת ומסך IPS.

מכשיר זה משלב בעצם בין עיצוב של טאבלט לבין שימושיות של סמארטפון. המכשיר מריץ מעבד כפול ליבה 1.5 ג'יגה, זיכרון פנימי בגודל 32 ג'יגה, וסוללת 2,800 mAh חזקה.

"ה-Optimus Vu: עוצב ותוכנן באופן שיוכל למקסם את האפשרויות עבור משתמשי סמארטפון", אמר ד"ר סיאוק פארק, נשיא חטיבת מובייל ותקשורת של LG. " ה-Optimus Vu:, עם מסך בגודל 5 אינטש וביחס ייחודי של 3:4, בשילוב גלישה סופר מהירה בדור הרביעי, הוא רק דוגמא אחת הממחישה מה ניתן להשיג בעזרת שילוב בין הטכנולוגיה המתקדמת שלנו לבין צרכי המשתמש".

מסך ה-IPS בגודל 5 אינטש, ברזולוציית 1024X768, גדול, בהיר וביחס של 3:4 הופך את הצפייה במסמכים, ספרים, עמודי אינטרנט ותכני מולטימדיה לנוחים הרבה יותר. יחס ה-3:4 הוא האופטימלי 'לתפוס יותר אינפורמציה במבט חטוף' ועל כן להועיל בשימוש יום יומי. מעבר לכך, מסך ה-IPS הופך כל צבע לטבעי ומאפשר חוויית צפייה מושלמת אפילו בחשיפה ישירה לאור השמש.

כפתור ה-QuickClip מאפשר למשתמש לצלם את מסך הבית לצורך תזכורות בלחיצת כפתור בודדת. הוספת פתקים אפשרית גם בעזרת מגע אצבע או עט ה- Rubberdium באמצעותו ניתן לכתוב בצורה נוחה יותר. בין כל שאר האפליקציות המגיעות עם מכשיר ה-Optimus Vu: קיימת אפליקציית ה-Polaris Office התומכת בכל קבצי האופיס – טקסט, גליונות או מצגות, ומאפשרת למשתמשים לפתוח אותם ולערוך בתוכם.

החברה טוענת כי ה-Optimus Vu הוא מכשיר הדור הרביעי הדק ביותר בשוק, עם 8.5 מ"מ עובי בלבד, ועל כן מתאים בדיוק לאחיזה ביד או בכיס הז'קט. למרות הבטרייה הגדולה יחסית, ה-Optimus Vu: נשאר דק תודות לעיצוב הייחודי.

בנוסף ל-HDMI ו-DLNA, ה-Optimus Vu: מגיע עם זיכרון של 32 ג'יגה ומצלמת 8 מגה פיקסל, ולמרות שבמקור מערכת ההפעלה היא Androis 2.3 Gingerbread, השדרוג ל-Android 4.0 Ice Cream Sandwich כבר נמצא בעבודה.

המכשיר יוצג בקוריאה בחודש מרץ, ומידע נוסף יתקבל כאשר יוצג בתערוכת NWC בברצלונה ב-27 בפברואר.