הפגנה נגד סודנים
הפגנה נגד סודניםצילום: פלאש 90

מסתנן סודני פרץ בשעות הצהריים (שני) לאולפנת צביה באשקלון וניסה לבצע מעשה מגונה בתלמידה ששהתה ברחבת האולפנה. במהלך מנוסתו קפץ המסתנן מגג בית הספר ונפצע קשה.

תלמידת האולפנה כבת 16, גילתה תושייה רבה ולמרות ההלם הצליחה להדוף את התוקף, ולזעוק לעזרת צוות האולפנה. לאחר מאבק קצר עם הנערה, החל התוקף במנוסה מהמקום. קריאותיה לעזרה של הנערה הקפיצו במהרה את צוות האולפנה שהחל לרדוף אחר התוקף שנראה נמלט מהמקום.

בשלב מסוים עלה הסודני על גג אחד המבנים, אך כאשר הבחין כי אין לו דרך להימלט הוא קפץ מגובה של כמה מטרים לקרקע ונחבל בראשו ובפניו. תלמידות באולפנה סיפרו על האירוע ואמרו, "זה היה פשוט מזעזע, כולנו בכינו ונכנסנו ללחץ ממה שקרה לה. הוא קפץ מהגג מול העיניים שלנו, זה היה ממש מפחיד".

צוות מד"א שהוזעק למקום פינה את החשוד במצב קשה לבית החולים ברזילי. בבדיקות התברר כי הוא סובל מדימום מוחי והוחלט להעבירו להמשך טיפול בבית החולים 'סורוקה' בבאר שבע.

ממשטרת אשקלון נמסר בתגובה כי "מדובר בצעיר סודני שהצליח להיכנס לשטח מוסד חינוכי על מנת לבצע מעשה מגונה בתלמידה, משלא הצליח עלה למבנה וקפץ. הסודני נפגע בראשו ופונה במצב קשה לבית החולים 'ברזילי' כשהוא מוחזק בתנאי מעצר. משטרת אשקלון ממשיכה לחקור את נסיבות האירוע".

ראש מוסדות צביה, הרב איתן אייזמן, אמר בתגובה כי "התלמידות היו נסערות והצוות החינוכי כינס אותן וערך שיחה בנושא בשיתוף פסיכולוג".