עיריית ירושלים פותחת את חודש אדר בצעד תימני. באירוע שיתקיים במוצאי השבת הקרובה במרכז ז'ראר בכר שבבירה תחת הכותרת 'מתימן יבוא - האוצרות הרוחניים של יהודי תימן' תרכז המחלקה למורשת ישראל בעיריית ירושלים אמנים יוצאי תימן (בעיקר בתחומי השירה, כצפוי, אך לא רק) ומיצגים שונים.

בערב יופיעו הזמר ציון גולן, ממובילי שירת תימן בשנים האחרונות במבחר להיטיו, הזמר שוהם שמחי, הסטנדפיסט בועז גדקא והגיטריסט יהודה קיסר. כמו כן יועלה מופע תופים בליווי רקדנים בתלבושות מסורתיות, תוצג מצגת מולטימדיה על יהדות תימן ועוד

את האירוע ינחה נריה פנחס, מי שהיה חתן התנ"ך העולמי וממארגני האירוע. "היה חשוב לנו לארגן אירוע תרבותי ואיכותי", הוא אומר ומדגיש "השקענו בכל פרט ואני עומד מול כל הגורמים שיופיעו בערב זה  בכדי שמורשת ותרבות תימן תבוא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר. מוטלת עלינו חובה מוסרית להנחיל את מורשת אבותינו לצעירי העדה".

אך מסתבר שלא רק עבור צעירי העדה מיועד האירוע. "הציבור הרחב מוזמן", אומר שוהם שמחי ומדגיש שמדובר ביותר ממילות נימוס גרידא. נזכיר כי שמחי מצוי בימים אלה בעיצומו של מיזם "קולך בציון", מיזם לשימור ניגוני תימן. במסגרת המיזם הוציא לאור לפני כשנה וחצי עיבוד לתפילת ה'וידוי', ובימים אלה חידש בסינגל מיוחד לחן למילות ה"הללויה", דברי שבח והלל לבורא שיהודי תימן נהגו לומר בתפילות ובשמחות.