הרגל השבורה
הרגל השבורהצילום: דביר עדני - "חדשות 24"

נשיא "איחוד הצלה", אלי ביר, הוזעק ביום חמישי האחרון, בשעות הבוקר, בעקבות קריאה שהתקבלה במוקד איחוד הצלה (1221) על ילד מחוסר הכרה בגן ילדים בשכונת רמות.  

ביר, שמתגורר בקרבת מקום החל לרוץ לעבר כתובת המקרה כשעליו הציוד הרפואי המתקדם, כשלפתע החליק ומעד מחמת הגשם. כשניסה להתרומם, חש בכאבים עזים ברגלו. חרף הכאבים, קם על רגליו והמשיך בדרכו לעבר מקום האירוע על מנת להציל את חייו של הילד.

ביר, הגיע למקום ככונן ראשון, החל לבצע בילד פעולות מצילות חיים כשאליו מצטרפים כונני איחוד הצלה נוספים שהוזנקו מהאזור. לאחר שביצעו את הפעולות הנדרשות להצלת חייו, פונה הילד בניידת טיפול נמרץ לביה"ח שערי צדק. בשלב זה, הרגיש אלי ביר, כי אינו יכול עוד לדרוך על כף רגלו ומבדיקה ראשונית של הכוננים שהיו לצידו אובחן שבר ברגלו. ביר פונה גם הוא לביה"ח שערי צדק שם רגלו טופלה וגובסה ונבחנה האפשרות לשחררו להמשך מנוחה בביתו.

רגע מרגש אירע, כאשר ביר נפגש עם בני משפחת הילד שהציל את חייו זה עתה ואז הוברר להם כי הילד טופל על ידו למרות הכאבים העזים שחש לאורך כל הטיפול.

ההורים הודו לביר ואיחלו לו החלמה מהירה. ביר מצידו איחל רפואה שלמה לילד, ואמר להם כי למרות פציעתו הוא שמח מאוד על הזכות שנפלה בחלקו להציל את חייו של בנם.

צילומים: דביר עדני - סוכנות הידיעות "חדשות 24"