מתברכים אצל הרב קנייבסקי
מתברכים אצל הרב קנייבסקיערוץ 7

ראשי ובכירי הנהלת המרכז הרפואי "טרם", דניאל שוורצמן, ונתן אפלבאום פקדו השבוע את מעונו של הרב חיים קנייבסקי בבני ברק, וביקשו את ברכתו. הרב קנייבסקי בירכם בחמימות והודה להם על פעילותם החשובה למען בריאות התושבים.

באחרונה נפתח מרכז לרפואה דחופה 'טרם איכילוב' ברח' ז'בוטינסקי, על גבול בני ברק ורמת גן, המרכז משרת את תושבי האזור שנזקקים לרפואה דחופה במהירות המקסימאלית מבלי לפגוע במקצועיות הטיפול.

'טרם איכילוב' פועל בשיתוף פעולה עם בית החולים 'איכילוב'. מטופלי המרכז לרפואה דחופה נהנים משילוב בין מומחי 'טרם' לרפואה דחופה לבין בכירי הרופאים המקצועיים מבית החולים 'איכילוב'. אל מרכז 'טרם איכילוב' מגיעים חברי כל קופות החולים הנזקקים לטיפולים דחופים שמבקשים לקבל טיפול מקצועי ואיכותי וללא זמני המתנה ארוכים המאפיינים את חדרי המיון בבתי החולים.

לאחר המהפכה שחוללה 'טרם' בירושלים ובשאר ערי הארץ, הגיעה המרכז אף לבני ברק, כשהצפי הוא לחולל מהפכה גם בבני ברק כשרוב הפונים יוכלו לקבל טיפול מקצועי ומסור וללא צורך להגיע לחדרי המיון הסואנים של בתי החולים. את 'טרם' פוקדים בכל שנה מעל 300 אלף איש שמטופלים על ידי הצוות הרפואי במקצועיות עם מיטב הציוד הרפואי.