היה שווה...?
היה שווה...?פלאש 90

במכתב ששיגרו לראש הממשלה, בנימין נתניהו, דורשים עקורים מגוש קטיף להגיב לירי מרצועת עזה בהשבת הישובים לאדמה ממנה נעקרו לפני כשש שנים.

במכתב שנכתב על ידי אביאל טוקר "בשם רבים מחלוצי גוש קטיף ובני הדור השני”, נכתב.

מכתבי זה נשלח אליך לאחר שבת סוערת בה מצאנו את עצמינו מעירים שוב ושוב את ילדנו הרכים ורצים עימם ל"ביוביות" צינורות הבטון שהונחו באתר הקראוילות כאמצעי מיגון מפני הפגזות הפלסטיניים מרצועת עזה.

לפני כמעט שבע שנים נעקרנו מבתינו ומאדמתנו בגוש קטיף, גרוש יהדות גוש קטיף ומסירת חבל עזה לידי האויב נעשתה על פי החלטת ממשלת ישראל והעומד בראשה אריאל שרון.

כיום כשטילי האויב מגיעים כבר לאשדוד ובאר שבע ברור לכל כי ממשלה זו ממנה התפטרת ימים מספר לפני העקירה, הפקירה בהחלטתה זו את חיי אזרחיה, ברור לכל כי היציאה מחבל עזה הייתה טעות ביטחונית גסה ומאז מדינת ישראל ממגנת את אזרחיה לדעת. ואנו שבויים בחסדיהם של אויבנו שבכל עת שחשקה נפשם פותחים במתקפה שמחדירה פחד ואימה בכל תושבי הדרום והשפלה.

לכולם ברור היום כי גבול רצועת עזה לעולם לא ישקוט וכי קן הצרעות שטיפחנו עם צאתנו מגוש קטיף לעולם ימשיך לתקוף לעקוץ ולפגוע בנו.

במשך כל חיינו בגוש קטיף האמנו כי חלק מתפקידנו הוא להגן על מדינת ישראל ואזרחיה וכי חיינו במקום הם שליחות אמיתית.

כיום כשרבים מתומכי תוכנית ההתנתקות מכירים בשגיאה הגדולה שבתוכנית זו ומתוך אהבה גדולה ואחריות לעם ישראל ולארץ ישראל אני פונה לכבודו בשמם של רבים מחלוצי הגוש ומבני הדור השני של גוש קטיף מציעים ומבקשים לשוב אל אדמת חבל עזה, להקים את הישובים מחדש לאפשר לצבא הגנה לישראל לשלוט שוב במקומות החשובים ולהשיב את הביטחון לתושבי מדינת ישראל.

אנו מתחייבים כי נלך חלוצים לפני המחנה נקים מחדש את החורבות ונחייה מחדש את חבל הארץ הקסום שנהרס, אנו נעמוד בחזית ונסייע ככל יכולתנו בהגנה על תושבי ישראל וחיילי צה"ל.