ביום ראשון התקיימה בכותל המערבי תפילה לרפואתה של אודליה אסולין שנפצעה לפני שנה בפיגוע בבנייני האומה בירושלים.

אודליה הייתה בדרכה חזרה הביתה עם חברתה מהאולפנה בו למדה. השתיים המתינו לאוטובוס, ולאחר שחברתה עלתה על טרמפ אירע הפיצוץ שממנו אודליה עד היום מחוסרת הכרה.

מיכל, אימה של אודליה, סיפרה לערוץ 7 שחברותיה מאולפנת 'תהילה', אינן מפסיקות לארגן עבורה תפילות, "הן הולכות לקבר רחל, מתפללות ארבעים יום בכותל, בקבר החיד"א ובעוד מקומות".

"היום הבנות בכיתה י' והם מרגישות קשר חזק ועמוק לאודליה, עד כדי כך שגם אחרי הפיגוע, הן ביקשו מהמורה שתמשיך לקרוא את שמה ברשימת השמות. הן לא מפסיקות להאמין, שהיא תחזור לאיתנה".

מיכל סיפרה שהמשפחה מייחלת לנס, "אודליה נמצאת בבית חולים, ורק לאחרונה התחלנו להביא אותה הביתה לשבת או בפורים. יש לנו ב"ה עוד שישה ילדים, ואודליה היא הבכורה. כל הילדים מקבלים את מה שקרה בכאב אבל גם בטבעיות. הם מבינים שהחיים ממשיכים למרות הכאב".

היא מציינת את החברים הנפלאים מהיישוב מבוא חורון, שמסייעים ועוזרים, "הם תומכים בנו בצורה נפלאה. זה יישוב מדהים ותומך, בכל המובנים, כולל הסעות, בישולים ותמיכה, כל מה שאנחנו מבקשים. זה טוב לדעת שיש לנו כתף".

היא קוראת לכל עם ישראל, להמשיך להתפלל על בתה, "תתפללו לרפואת אודליה נחמה בת מיכל. תבקשו מכל מי שיכול, ברכה עליה. כשהיא נפצעה לא האמינו שהיא תשרוד, בנתיים היא כבר נותקה ממכונת הנשמה ופקחה עיניים, אבל היא עדיין לא בהכרה".

"בזמנו, כשאהרון קרוב נפצע, שמתי פתק עם שמו ושם אימו, על המקרר, וכל פעם שעברתי, נשאתי תפילה. גם בתי אודליה, היא חיילת של עם ישראל. היא זקוקה לתפילות של כולם, התפילות עוזרות לה מאוד".