מכשיר נייד סלולארי
מכשיר נייד סלולארירויטרס

חברת אפסון מאפשרת מהיום למשתמשי iPad, iPhone, או iPod Touch, ליהנות מהקרנה אלחוטית ממקרניה. האפליקציה, Network Projection for iOS, המאפשרת את המהלך, ניתנת להורדה מהיום - חינם - מחנות היישומים של Apple.

האפליקציה החדשה, הפועלת עם iOS 4.2 ואילך, תואמת למרבית המקרנים הקיימים והחדשים של אפסון ותומכת בכל תבניות הקבצים העיקריות. היא מאפשרת למשתמשים להקרין קובצי Word , Excel, PowerPoint, Keynote ו-PDF. ניתן לשתף תמונות בתבנית JPEG או PNG ליצירת מצגות גרפיות מרתקות, או ליצירת שיעור לכיתה.

"אלו חדשות טובות לכל מי שמעוניין להקרין בקלות מהמכשירים של אפל", אומר אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל. "בין אם מדובר בכאלה העובדים בתפקידי עיצוב בסביבה העסקית, המעוניינים להציג מחוץ למשרד, ובין אם מדובר בתלמידים, מורים ומדריכים בסביבה החינוכית. האפליקציה משקפת את השינוי בדרך שבה אנשי עסקים וכיתות לימוד משתפים מידע" אומר פליישר. "זוהי נקודת מפנה לעבר שימוש במכשירים שונים לצורך מצגות".

האפליקציה נגישה וקלה מאוד לשימוש, הודות לתכונת שלט רחוק מובנית לניהול המצגת או השיעור ישירות ממכשירי ה- iPad, iPhone או iPod Touch. השלט רחוק מאפשר גם חיפוש קל ומהיר של מקרנים זמינים. הפקדים האינטואיטיביים מאפשרים לכוונן את עוצמת השמע, לשלוט בפונקציית ההשתקה ולהקפיא את התצוגה.