הרכב שהוצת
הרכב שהוצתצילום: מחוז ש"י

כתב אישום יוגש נגד צעיר תושב יהודה ושומרון שנעצר בשבוע שעבר יחד עם עוד שני צעירים בחשד למעורבות בפעילות תג מחיר. צו איסור הפרסום שהוטל על הפרשה הוסר הבוקר.

ממשטרת ש"י נמסר לערוץ 7 כי הצעיר חשוד בהצתת רכב, גרימת נזק, הכשלת שוטרים בעת מילוי תפקידם וריסוס גרפיטי. עוד נמסר כי שני הצעירים הנוספים שנעצרו שוחררו, אך החקירה בעניינם עדיין נמשכת.

השלושה נעצרו בשבוע שעבר ביום שלישי לפנות בוקר במבצע משולב בו פשטו כוחות גדולים של יס"מ, בלשי משטרה ואנשי המחלקה היהודית בשב"כ על שלושה יישובים בארץ - יצהר, בת עין ויד בנימין. בפשיטות נעצרו שלושה נערים בחשד להצתה.

משפחתו של אחד העצורים סיפרה כי הוא נלקח ממיטתו לניידת כשלגופו מכנסיים קצרים בלבד מבלי שניתנה לו אפשרות להתלבש. רק בניידת הרשו לו השוטרים לעצור ללבוש את בגדיו. לאחר המעצר הוטל צו איסור פרסום על הפרשה.

החשודים הכחישו את המיוחס להם וטוענים כי לא היו מעורבים במקרה של עבירה על החוק.

לפני כחודש, נחטף רכב מנהגת יהודיה ליד הכפר נבי אליאס שבצפון השומרון החטיפה היתה חלק מגל חטיפות רכב ע"י ערבים בכבישי השומרון.

בלילה שאחרי חטיפת הרכב, דיווחו תושבים בנבי אליאס על הצתת רכב בכפר, לטענתם נראו חשודים שנמלטו מהאזור ברכב מסוים. המשטרה אתרה את הרכב כשהוא ריק מאדם.