חיים
חייםעטיפת הסינגל

אבי גסנר (56) מתגורר בכפר סבא, הוא סוכן ביטוח פנסיוני במקצועו, אולם בעשור האחרון ביצע סוויצ' תרבותי מעניין. התעסקות בשירה, פיתוח קול ולימוד התרבות היהודית, הוביל לעבודה קשה שאת שיאה נשמע כולנו בעוד מספר חודשים. גסנר מיקד את שעות הפנאי הספורות ביומו הגדוש בפעילות, בתחביב השירה ובשנתיים האחרונות יצר אלבום מוסיקה מרשים. יכולת השירה שלו והבנתו את התחום, כמו גם התבגרותו והתגברותו המקצועית, כבר מזמן אינם רק תחביב.

כעת, לקראת השקת אלבום הבכורה "אור", משיק גסנר סינגליים (קול צהלה וחיים) שיכולים לרמוז על הצפוי באלבום. השיר 'חיים' אינו דומה לסגנון שיריו המוכרים ('אני מאמין', ע"ב שמות ועוד), סגנון שמיצב אותו כאומן רציני המזוהה עם מוסיקה שמרנית.

מנעד הקצב והסגנונות המוסיקליים באלבום רחב, "אני רוצה לפנות אל כלל העם", מסביר גסנר, "לכן, כדי לאפשר לציבור הרחב להתחבר אל שיריי, ביצעתי אותם כך שיתאימו לכל אוזן וחך תרבותי".

בחמש השנים האחרונות, "מתמיד" גסנר במכון הירושלמי לחזנות ומוסיקה, בהדרכתו האישית של המומחה, ד"ר דוד ויינטראוב. את עיקר השראתו הוא שואב מלימוד והתעמקות ביצירה היהודית, כולל זאת המיוחסת לתורת הקבלה. גסנר, יחד עם המלחינים משה ואלי לאופר והמוסיקאי החתום על העיבודים ברק בן צור, מצליחים ליצור שירים מוצלחים ומרעננים, מתובלים בנגיעות מזרחיות להפליא.