תוקף. אינדור
תוקף. אינדורפלאש 90

ארגון נפגעי הטרור אלמגור קורא לרשויות הבטחון שלא להכנע ללחץ ארגונים הקוראים לשחרר את הנא שלבי שנעצרה מחדש אחרי ששוחררה בעסקת שליט ושובתת רעב בימים אלו.

"הנא שלבי תכננה לחטוף חיילים כדי לשחרר את חבריה שנשארו בכלא", אומר מאיר אינדור, מנכ"ל אלמגור, "אל לה למדינה להכנע לארגונים שלגביהם חטיפת חיילים הוא דבר זניח בעוד עניינה של מחבלת  ששוחררה בעסקת סחיטה הוא דבר נעלה יותר".

אינדור תוקף את הארגונים הקוראים לשחרורה באומרו שארגונים אלו הקוראים לעצמם 'ארגוני זכויות אדם' הפכו עצמם לתומכי לחימה וטרור כנגד אזרחי וחיילי ישראל. אינדור קורא למדינה "לקיים את הבטחתה לנפגעי הטרור ולצבור הישראלי שתחזיר לכלא ללא כל שהוי מי ששוחרר בעסקת שליט  וחזר למעגל הטרור".

לדברי אינדור, אלוף פיקוד המרכז קבע כללים משפטיים מסובכים שכבר מסרסים את היכולת להחזיר את אותם מחבלים לכלא. "הלקונה המשפטית והתהליך המשפטי הארוך מנוצלים על ידי גורמים פלסטינים לנהל מערכה תעמולתית ומדינית נגד ההחזרה לכלא, תוך העלמת הרקע הקודם של המחבלים - כאילו מדובר באסירים חדשים ללא כל עבר שנתפסו ללא כל עוול בכפם, לשיטתם", מציין אינדור.

"את רבים מאלה שיוצאים להגנתם ראינו פועלים בסתר סביב מטה שליט ואסור  להרתע מאלה שכל כך תמכו בעסקה ורואים עכשיו חלק מבני חסותם חוזרים לכלא", טוען אינדור.