אהוד ברק
אהוד ברקצילום: פלאש 90

מפלגת העצמאות קיימה היום טקס הרמת כוסית לקראת פסח.

במהלך הטקס אמר יו"ר המפלגה, שר הביטחון אהוד ברק, "השנה מגיעות הבחירות האמיתיות ואנחנו אומרים לכל החברים: מספיק עם המשחקים, עכשיו זה הזמן של רצינות, תצביעו איתנו. החירות והעצמאות ניתנות רק לאלו שמוכנים להיאבק עליהם, ואם נחוץ, גם לסכן את החיים למענם".

"ראינו יו"ר חדשים: במר"צ, בעבודה ובקדימה", אמר ברק וציין, "מצער לראות מה שקורה בשמאל: אין יציבות, אין יכולת להתמקד בעיקר שזה הבאת השלטון, יש נטייה לריב לאין קץ. אנוכי כבן 70 שנה ומאז שנולדתי היו רק 4 יו"ר לימין: בגין, שמיר, שרון ונתניהו. יש לי נכד שהוא עוד לא בן 10 ומאז שהוא נולד היו לנו 7 יו"ר, לקדימה 4, למרצ 3- הדבר הזה הוא מתכון בטוח להמשיך לריב ולא להגיע לשלטון".

ברק הוסיף, "לא במקרה רק פעמיים בדור האחרון הגענו לשלטון: פעם אחת בראשות רבין ופעם אחת בראשותי, כאשר הובילו אנשים שהגיעו מהמרכז, אנשים שהבינו בביטחון, ולא נתפסו כפוליטיקאים מוכשרים באמת. אבל איכשהו הציבור הבין שהם דואגים למדינה ולא לעצמם".

ברק אמר כי הבחירות יהיו בתוך שנה, "אני קורא לכם לעבור בין החברים, כולל אלה שהתפקדו לקדימה ולעבודה, ולשנות איתנו את המדינה באמת. אנחנו מחפשים את עצמנו, איפה יכולה להיות הכתובת. היום אנחנו 3 מנדטים בסקרים. אנחנו צריכים אתכם. זה זמן נכון להתחיל לפעול. למי שאכפת ממדינת ישראל אין כתובת יותר טבעית, אמיתית, שיכולה להוביל ויהיה לה אומץ לקבל החלטות וכוח לבצע אותן, כמו מפלגת העצמאות. חג שמח וכשר לכולכם".