שופטת בית המשפט השלום בירושלים, תמר בר אשר צבן, האריכה היום (שני) את מעצרו של מנכ"ל האתר "בחדרי חרדים" עד יום חמישי הקרוב.

שני חשודים האחרים, ששמם נאסר לפרסום, בהם אחד ממנהלי העובדים של האתר בעבר ומנהל השיווק וקשרי לקוחות של האתר ועוסק במכירת שטחי פרסום, נשלחו למעצר בית.

השופטת התירה לפרסום כי השלושה חשודים כי  איימו על רבנים ודרשו מהם סכומי כסף בסך של עשרות עד מאות אלפי שקלים, בתמורה להורדה מהאתר ידיעות נגדם.

לעיתים התחייבו החשודים שלא להעלות טוקבקים (תגוביות) שליליים תמורת תשלום. הטוקבקים נכתבו במקרים רבים על פי החשד על ידי מנהלי ועובדי האתר בעצמם, נאמר.

עוד עולה כי עובדי ומנהלי האתר התחייבו לא לפרסם כתבות שליליות נגד הנסחטים במשך חודשים תמורת תשלום חודשי קבוע. העסקן, שסירב להיכנע לסחטנות, פנה לחוקרי המשטרה שחקרו את דבריו ותיעדו את הסחיטה מתחילתה ועד לסופה.

נציגת המדינה אמרה בדיון "מדובר בעבירות סחיטה חמורות שהחקירה הגלויה נפתחה רק אתמול. שלושת החשודים נעצרו רק אתמול ונחקרו מאז בעבירות חמורות. מאתמול התחיל להתגבש ראיות נגד כל החשודים שפה, אנחנו עשינו הפרדה ובאנו ביושר לב ואמרנו שאנחנו לפני חג פסח, פרוץ החקירה לא בתזמון טוב לחקירה והחלטנו מכיוון שיש סחיטה און-ליין נתערב כדי להציל את אותו אדם. באנו בגילוי לב ובאנו רק עם אנשים שיש נגדם ראיות".