צעדה המונית נערכה בצהריים (רביעי) תחת הכותרת "תהלוכה של אהבה". הצועדים התחילו מקניון איילון ברמת גן למעוז החברה החרדית בבני- ברק- רחוב רבי עקיבא.



משתתפי התהלוכה קוראים לאחות את הקרעים בציבור הישראלי- בין חילונים לחרדים, זאת על רקע תחושת הניכור בחודשים האחרונים בין המחנות.



בתהלוכה משתתפים אנשים מכל גווני הציבור הישראלי- דתיים, חילונים וחרדים וכן חברי התנועות-רעננים-צעירי הציונות הדתית, גשר, נאמני תורה ועבודה ועוד, בקריאה לאחדות.


עשרות הצועדים-צעירים ומבוגרים, נושאים שלטים עם הכיתוב: "כוחנו באחדותנו", "אנשים אחים אנחנו", ולמשתתפים אף חולקו סטיקרים עליהם כתוב "הנה מה טוב ומה נעים שבת אחים גם יחד", "ואהבת לרעך כמוך".


הרב יאיר אנסבכר, מארגן המצעד, אמר "המטרה היא שהיהיהודים יזכרו שכולנו משפחה אחת, ומעבר לכל הסטיגמות, הלבושים והבגדים, יהודים אחים אנחנו".



מזכ"ל תנועת רעננים, עידן בשארי, אמר "דווקא בחג פסח בו נוצר עם ישראל וניצק לעם אחד ומאוחד, עלינו לעצור ולזכור את המכנה המשותף הרחב שמחבר את כולנו. ערך האחדות חקוק במקום מרכזי על דגלה של תנועת רעננים ועל כן טבעי וברור שחברי התנועה יטלו חלק מרכזי בתהלוכה".