כל יום אנחנו מודים לקב"המועצה איזורית גולן-אלברטוס

במועצה האיזורית גולן הפיקו סרטון המציג את עונת החורף האחרונה במלוא הדרה. שמואל חזן, האחראי על התיירות במועצה מספר בשיחה עם ערוץ 7 על החורף שחלף.

"החורף הזה התקבל בשמחה ואהבה", פותח חזן מהמועצה האיזורית גולן, "יש מאגרי מים בגולן כדי שיהיה מענה טוב לחקלאים במהלך כל ימי השנה. המאגרים שלנו מלאים עד אפס מקום, כך שהחקלאים וכולנו רואים בשנה זו שנה ברוכה ומצויינת. כשיש שנה טובה לחקלאות, גם הציבור הרחב יהנה מהחורף המצויין הזה בקרוב מאוד, עם שפע של פירות מהגולן. עונת הדובדבן תיפתח בע"ה בעוד כחודש".

"על פי הערכות, בחורף המבורך, הגיעו מעל מאה אלף מבקרים. השנה היו שתי סופות שלגים. בסופות הקמנו מטה שלג, ונערכנו לפינוי הצירים, הפעלת בתי ספר והכנת הצירים לקראת המטיילים הרבים. השגחנו שמטיילים לא חוצים גדרות מוקשים, ובכך מנענו אירועים בטיחותיים".

השנה בגלל שהיה שלג בגולן יותר ישראלים הסתפקו בטיול בגולן המושלג, ולא היו צריכים להצפין עד לחרמון. אני יכול להעיד שבתחילת מרץ היו עשרות אלפים מטיילים שחסמו כל ציר פנוי בגולן, ושיחקו בשלג המבורך. לשמחתינו החורף עבר בשלום ולא היו לנו נפגעים בדומה לשנה שעברה". 

לסיום אומר חזן "אנחנו מודים לקב"ה כל שנה, אפילו שאין גשם. השנה אנו מודים במיוחד. כל בוקר אנו מודים לקב"ה ובטח ובטח כשיש שנה כזו ברוכה"