ח"כים: ריבונות ישראלית ביו"ש

כנס של חברי מרכז ליכוד התקיים הערב (ראשון) בשכונת האולפנה בבית אל, אשר חרב ההרס מתנוססת מעל ראשה.

בכנס השתתפו, יו"ר ועדת הכנסת - ח"כ יריב לוין, יו"ר הליכוד העולמי - דני דנון, יו"ר הקואלציה - זאב אלקין, ח"כ מירי רגב, יו"ר מועצת יש"ע - דני דיין ותושבי בית אל.

ח״כ דני דנון אמר בכנס, "האחריות על גבעת האולפנה היא של רה״מ, ואני פונה היום ואומר: אנחנו בעד פינוי- בעד פינוי של ברק מהממשלה. שר הביטחון מתייחס להתיישבות ביו״ש כאילו הייתה דירה באקירוב ואנחנו לא נקבל זאת".

"בבית"ר למדתי על טרומפלדור, התושבים בגבעת האולפנה הם הטרומפלדורים האמיתיים, הם הציונים האמיתיים״, אמר דנון, "הפתרון למצב הבעייתי ביו״ש הוא החלת ריבונות ישראלית על יהודה ושומרון ואני קורא לרה״מ להצטרף למנחם בגין ולוי אשכול שהחילו ריבונות ישראלית ברמת הגולן ובירושלים ולהחיל ריבונות ישראלית ביו"ש".

יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ יעקב כ"ץ (כצל'ה), קרא מעל הבמה, "אני מודה לרוה"מ על הודעתו החשובה החוזרת ונשנית כי שכונת האולפנה לא תיהרס". ח"כ ציפי חוטובלי אמרה, "תנו לראש הממשלה את הגיבוי ואת הכח. אם ממשלת ישראל רוצה להסדיר את המקום, יש לה כל הכלים בשביל זה".

"בניגוד למפקדי הארגזים הערביים בקדימה, מה שברק מכנה 'פייגליניזם', זו הדמוקרטיה במיטבה - אנשים חדורי אידיאולוגיה ליכודית שמתפקדים כדי להשפיע על דרכה של התנועה".