בן זוגה של הילה בצלאלי ז"ל שנהרגה בקריסת גשר התאורה בהר הרצל, מתן ניסימוב, סיפר כי עדיין אינו מצליח לעכל את האבידה, "זה לא משהו שיתעכל בזמן הקרוב. כמות האנשים שמקיפה אותנו מאוד גדולה וזה מקשה על התחושות לשקוע", אמר ניסימוב בראיון לגלי צה"ל.

ניסימוב סיפר על היכרותו עם בצלאלי, "התחלנו לדבר ומפה זה התחיל. משהו בה תפס לי את העין; החיוך שלה, הציניות שלה, שהיא כל הזמן הייתה צוחקת. היינו ביחד רק כמה חודשים אבל הם היו החודשים הכי טובים".

עוד גילה כי לא היה מעוניין שחברתו תשתתף בטקס בהר הרצל "האינטרס שלי היה שהיא לא תלך, כי אלו שלושה חודשים מאוד קשים של חזרות. במהלך החזרות היא הייתה מעדכנת אותי כל הזמן והייתה מספרת שכואב לה".

לדבריו, "היא מאוד התרגשה וכבר מגיל אפס הייתה מגיעה לטקס הזה, והוא היה מאוד משלים עבורה. לצערי, היא חיכתה לו כל החיים".

על האסון בהר הרצל אמר, "באותו יום לא הייתי בחטיבה אלא בכנס של דובר צה"ל. תוך כדי אחד השיעורים בכנס קיבלתי טלפון מחבר, אך לא עניתי ורק שאלתי אותו אם זה דחוף. הוא אמר לי שזה לא דחוף ושהוא אוהב אותי ומחבק אותי. לא הבנתי למה הוא מתכוון ורק צחקתי ואמרתי לו את אותו הדבר בחזרה. אחר כך גם אבי ביקש ממני להתקשר אליו וכשיצאתי מהשיעור ראיתי שיש לי המון שיחות שלא נענו מחברות של הילה".

מאוחר יותר הבין את גודל האסון, "חיברתי את הדברים וישר הבנתי שמשהו קרה להילה. תפסתי את שני הטלפונים שלי, האישי והצבאי, צלצלתי אליה והיא לא ענתה. חשבתי שזה ברור כי בגלל העומס, שכולם מצלצלים אליה כי כולם אהבו אותה".

על המחדל אמר, "אני לא כל כך מבין מה קרה שם וזה לא מעניין אותי. כל העובדות היבשות הן פרט שולי בשבילי כרגע. אני מתקדם עכשיו בצעדי תינוק, מנסה כל יום לעבור את הערב ואז את הבוקר".