חדר לידה. אילוסטרציה
חדר לידה. אילוסטרציהפלאש 90
מ' בת ה-30 הגיעה לפני חמישה חודשים במרכז הרפואי "שיבא" בתל השומר אך לא תיארה לעצמה שתושפל על ידי אחד הרופאים במחלקה, שלטענתה כינה אותה "שמנה" - כך חשף "ידיעות אחרונות".

לדבריה, הרופא המרדים תקף אותה ללא סיבה מיוחדת, השפיל אותה וצחק על מבנה גופה. "הוא אמר לי: שמנה מזעזעת, תעשי משהו עם עצמך", סיפרה היולדת.

"אתן יכולות לדמיין את עצמכן במהלך 16 שעות צירים, מיוזעות, כואבות, חשופות להחריד, באחת הסיטואציות האינטימיות ביותר שאי פעם חוויתן", כתבה האישה בפייסבוק והוסיפה: "ואז מגיע מרדים שמתחיל לבקר את איך שאתן נראות, צוחק עליכן ועל הגוף החשוף שלכן, וגורם לכן להרגיש מושפלות, קטנות, חסרות אונים בתוך הסיטואציה הזאת שאמורה להיות אחת המרגשות בחיים שלכן".

על פי הדיווח, תוך זמן קצר מרגע פרסום התלונה, היא הורדה מדף הפייסבוק של המרכז הרפואי. אך עשרות הנשים שהספיקו לקרוא את אשר נכתב, הגיבו בתדהמה וזעזוע. לטענת מ', בית החולים שלח לה מייל שהבטיח כי תלונתה תיבדק, אך למכתב התשובה השתרבבה הערה שבה הודגש כי "יש להוריד את הפנייה מהרשת וככל הנראה היא תועבר לנציג פניות ציבור".

מבית החולים "שיבא" נמסר בתגובה: "אנו מקיימים בירור כדי לקבל את התשובה המלאה של המקרה. עם קבלת התלונה מנהל בית החולים הכללי ד"ר ארי שמיס, הורה ליצור קשר מיידי עם היולדת, ובשיחת טלפון שקיימו עמה הובטח לה שהדברים ייבדקו. אם הבירור יראה שמדובר באירוע חריג, הנהלת בית החולים תפעל במישור המשמעתי".