אילוסטרציה
אילוסטרציה רויטרס

חדשות 10 התנצלו היום על הידיעה אתמול במהדורה לפיה זוג ישראלי הציל את ילדתו מחטיפה בפארק השעשועים דיסניוורלד. במהדורה הובהר כי הידיעה אינה נכונה וכי מערכת החדשות הוטעתה.

הידיעה צוטטה באתרים רבים בינהם גם כאן בערוץ 7.

בחדשות 10 אמרו כי הטעות בדיווח נובעת מהמקור. "חברת חדשות 10 פתחה בבדיקה בעקבות הטעיית הכתבת סיון כהן על ידי מקור, בכתבה אמש במהדורה", נאמר בתגובה. "כהן הושעתה מעבודתה עד לסיום הבדיקה. בכתבה ציטטה כהן זוג הורים, אשר סיפרו לה כי בחג הפסח נעשה ניסיון לחטוף את ילדתם בת ה-9 במהלך ביקור בדיסניוורלד".

עוד הוסיפו כי: "ההחלטה לפרסם את הכתבה התקבלה בשל קיומו של הורה ספציפי שאישר את הסיפור. עם זאת, לאחר הפרסום התברר כי ההורה הטעה את כתבת חדשות 10 וכי מקרה כזה כלל לא אירע. בעקבות זאת, הוחלט בחברה לפתוח בבדיקה מקיפה של נסיבות הפרסום, ולהשעות את הכתבת עד לסיום הבדיקה".

whatsapp
הצטרפו לקבוצת הוואטצאפ של ערוץ 7