מסך אחד - שתי תמונות שונות לגמרייוני קמפינסקי

קבוצת ח.י. משווקת LG  בישראל, משיקה את ליין דגמי 2012 של סדרות הטלוויזיות החכמות החדשות, המשלבות טכנולוגיית Smart עם יכולות תלת מימד מתקדמות. "אנו מגדירים סטנדרט חדש וגבוה מהקיים, להגדרת טלוויזיה חכמה", מספרים ב-LG.

לדברי אמיר נוי, מנהל מוצר LG TV בקבוצת ח.י,  "טלוויזיות בקטגוריית Smart נתפסות כיום בעיני הצרכן כטלוויזיות בעלות גישה פתוחה לדפדפן האינטרנט, ומספקות אפליקציות ותכנים ייעודיים, אולם, בפועל לא נקבעה הגדרה מובהקת למכלול התכונות הדרושות על מנת שטלוויזיה תוגדר כחכמה באופן מלא. בפועל, קיימות טלוויזיות שכוללות תכונות חלקיות ועדיין, מוגדות כטלוויזיות חכמות".

הטלוויזיות החדשות מציעות כמה חידושים, וביניהם:

2D to 3D – טכנולוגיית המרה מתקדמת, המאפשרת המרת כל תוכן נצפה בטלוויזיה מדו מימד לתלת מימד בלחיצת כפתור, תוך שליטה על רמת עומק התמונה לפי התאמה.

Dual Play – בהפעלת פונקציה זו, בעת שימוש במשחק (אחד על אחד) באמצעות קונסולת משחקים, כל אחד מהשחקנים יכול להינות מהמשחק על מסך מלא. (נדרשים משקפי Dual Play סוג A וסוג B ).

גלישה מלאה (דפדפן פתוח) לכל אתר אינטרנט ותמיכה בהרצת תכני פלאש  (תמיכה ב- Flash 10 ו- HTML 5.0). שדה החיפוש החדש שלLG  מאפשר לאתר בעברית ובאנגלית תכנים שונים בפשטות ובמהירות, מתכנים מקומיים ועד סרטים ברשת.

Wireless Display - רכיב תקשרות מהפכני של Intel המאפשר חיבור אלחוטי בין המחשב הנייד או הסמארטפון לבין המסך, ללא צורך בכבלים או ברשת אלחוטית זמינה (רק עם מחשבים ניידים הכוללים תמיכה ב WiDi.