מחאה: זוכרים את קורבנות הקומוניזםיוני קמפינסקי


התנועה הליברלית החדשה ערכה אמש (שלישי) הפגנת נגד לצעדת ה-1 במאי שנערכה בת"א. המחאה התקיימה תחת הכותרת "עצרת זכרון נגד פשעי הקומוניזם והתכנון המרכזי". בסמוך לעצרת התייצבו פעילי ארץ ישראל רבים וביניהם אנשי תנועת "ארץ ישראל שלנו" שהפגינו גם הם נגד "המחאה האדומה". כאשר הגיעו פעילי השמאל אל כיכר רבין, שם חיכתה הפגנת הנגד, החלו נושאי הדגלים האדומים להתעמת עם המפגינים בקללות, גידופים וקריאות קשות כמו "כהנא מת" ו"חזרו לאושוויץ".


וידאו: העימות בין המפגינים


וידאו: ח"כ בן-ארי בהפגנה

"מאה מיליון נירצחים אינם סיבה לחגיגות", הסביר בועז ארד, חבר התנועה הליברלית החדשה, "זאת היא ההערכה "האופטימית" לכמות האנשים שמשטרים קמוניסטיים ברחבי העולם רצחו. בין אם בכדור בראש, בגירוש לגולאגים, בעינויים קשים במרתפים חשוכים או ביצירת מחסור עצום במוצרי יסוד - בין אם בכוונה תחילה ובין אם עקב "תוצאת לוואי" של "חלוקת העושר מחדש".

"באנו מול אלו המפגינים למען רוצחי העמים, הרוצחים השפלים ביותר בהיסטוריה, ואנו מעלים על נס את זכרם של עשרות המיליונים, שכל חטאם היה שחיו תחת דגלים אדומים וסבלו ממגפה נוראית - המגפה האדומה". 

"אנחנו כיהודים מוחים בצדק נגד מיעוט של מכחישי שואה של שישה מיליון יהודים", אמר מוטי היינריך, חבר התנועה ועורך אתר קו ישר, "האקדמיה, המורים והעולם הרשמי כולו הכחישו בעבר ומתעלמים כיום ממאה מיליון קורבנות הקומוניזם. במאה העשרים חווינו את כישלון הניסוי החברתי הגדול בהיסטוריה – יישום הסוציאליזם. כישלון שטבע בנהרות דם ואומללות מתמשכת. ראוי להפוך את ה-1 במאי ליום זיכרון".