קוסמי ישראל התכנסו בחולוןיוני קמפינסקי

בסימן 30 שנים לאגודת הקוסמים בישראל נערך השבוע בחולון פסטיבל הקוסמים הבינלאומי. האירוע כלל הופעות של קסמים שעדיין לא נראו בישראל, מפגש חברתי ומקצועי  של קוסמים ואנשי מקצוע בתחום ברחבת התיאטרון, מכירת ערכות קסמים וביקור של קוסמים מובילים מרחבי העולם.

בין המבקרים בחו"ל הגיעו אלוף אסיה בקסמים, המנטליסט הטוב באירופה, מנטור הקוסמים האמריקאי,קוסם הילדים הטוב בארה"ב ועוד. רשימת הקוסמים הישראלים שהשתתפו בפסטיבל כולל את נמרוד הראל, אמיר לוסטיג, שימי אטיאס, ליאור מנור ,רון פרשט, תומר דודאי, צחי וויט ואלוף ישראל בקסמים גיא זלוטניק.

באגודת הקוסמים בישראל מספרים כי נראה שבשנת 2012 תחום הקסמים יחזור לאופנה, וזאת לאור שתי תכניות הטלוויזיה שעולות לשידור בחודשים הקרובים: "מי יפיל את המאסטר", בה ינסו יותר מ-25 קוסמים ,חברי האגודה לאתגר את הקוסם והמנטליסט הנודע מקס מייבן מארה"ב, ו"פסיכו" בכיכובם של נמרוד הראל ואמיר לוסטיג.

אגודת הקוסמים בישראל פועלת משנת 1980. האגודה מקיימת פעילויות שונות לאורך כל השנה: מפגשים חודשיים, סדנאות ייחודיות לקוסמים, הרצאות של קוסמים בינלאומיים, אתר אינטרנט עם פורומים פעילים לקוסמים ולחובבי קסמים, קשרים עם אגודות קוסמים ברחבי העולם, אירוח קוסמים מפורסמים מחו"ל להרצאות והופעות, משלחות קוסמים מישראל לכנסי קוסמים בחו"ל, מפגשים של השלוחה הצעירה (קוסמים מגיל 12 עד 18), פעילות התנדבותית למען הקהילה, ועוד. אגודת הקוסמים משתייכת לאיגוד אגודות הקוסמים הבינלאומיות FISM. חברי האגודה חברים באמ"י איגוד אמני ישראל.