משלחת רשמית של חברי ועד רבני חב"ד ואגודת חסידי חב"ד באה לנחם את ראש הממשלה בנימין נתניהו, בביתו של האב פרופ' בן ציון נתניהו, בשכונת טלביה בירושלים.

עם חברי המשלחת נמנו הרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי, מזכיר בית-דין רבני חב"ד; הרב זאב-דוב סלונים, רב מרכז ירושלים; הרב יוחנן גוראריה, רבה של חולון; הרב משה הבלין, רבה של קריית-גת; הרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר אגודת חסידי חב"ד; הרב מרדכי גורודצקי, חבר אגו"ח ויו"ר ועד נחלת הר-חב"ד קריית מלאכי; הרב מנחם ברוד, דובר חב"ד; הרב אריאל למברג, מזכ"ל אגו"ח; והרב שי צ'רבינסקי, מנהל קשרי החוץ של חב"ד.

רבני חב"ד ניחמו את ראש-הממשלה וחיזקו את ידיו. הרב סלונים ציין שפטירת האב הייתה אחרי השבת שבה קראנו על מצוות "ואהבת לרעך כמוך", והרמב"ם אומר שמצוות ניחום אבלים היא חלק ממצוות אהבת-ישראל. עוד הוסיף, שהנחמה האמיתית שיכולה להיות היא כאשר "זרעו בחיים", שראש-הממשלה יוכל להמשיך את דרכו של אביו, ולעמוד על משמר העניינים של כלל-ישראל בארץ-הקודש.

הרב אהרונוב אמר לראש-הממשלה כי המשלחת מביאה לראש-הממשלה את איחולי הניחומים של כלל חסידי חב"ד בארץ ובעולם, ומר נתניהו הודה על הדברים.

חברי המשלחת העניקו לראש-הממשלה את החוברת 'אבל ונחמה', שיצאה לאור השנה על-ידי צעירי-אגודת-חב"ד, ובה השקפת היהדות והחסידות על פטירה ואבל.