מנכ"ל בחדרי חרדים היום
מנכ"ל בחדרי חרדים היוםצילום: פלאש 90

קו הגנה חדש? אתר האינטרנט 'בחדרי חרדים' שלח הערב (ראשון) הודעה חריגה לגופי התקשורת, בה נטען כי בין העצורים בפרשת ההונאה במוסדות החינוך נמצא אחד מהמתלוננים המרכזיים כנגדה, שניסה להפליל את האתר כדי למנוע את חשיפת הפרשה.

"האתר מאמין כי כעת משנעצר אחד המתלוננים המרכזיים כנגד האתר, באשמת הונאה, יובן הן בקרב גורמי האכיפה והן בקרב הציבור כי חשיבותו של אתר 'בחדרי חרדים' גדלה מיום ליום בהיותו האתר היחיד המאפשר לציבור החי במחשכים, לחשוף פרשיות פליליות ושחיתויות בקרבו".

"הפרשיה החמורה שנחשפה היום בכמה מהמוסדות החרדיים החינוכיים מוכיחה עד כמה יכולה להתפתח השחיתות במקום אליו לא מגיעים זרקורי התקשורת והדיון הציבורי. חמור מכך, הפרשיה חושפת כמה רחוק ילכו גורמים פליליים בעלי אינטרס במגזר החרדי למנוע את חשיפתם בציבור ולמטרה זו ישקיעו חודשים בנסיון להפליל את אתר החדשות היחיד שפועל לחשיפת פרשיות פליליות במגזר החרדי ולשם כך יפעלו גם להטעיית גורמי האכיפה".

"המשנה לנשיא בית המשפט העליון, מר מישאל חשין, אמר פעם כי אור השמש הוא התרופה הטובה ביותר כנגד שחיתות. במשך עשור משמש אתר בחדרי חרדים בדיוק בתפקיד זה. אור השמש לכל המתרחש במגזר החרדי. ברצוננו להבטיח לקהל קוראינו הנאמן, כי בחדרי חרדים לא ירתע גם בעתיד מלשמש לציבור החרדי במה ציבורית פתוחה, דמוקרטית, נאורה, ובלתי תלויה בה יוכל הציבור החרדי להביע את דעתו בצורה חופשית וללא צנזורה"

נציין כי חוקרי מפלג ההונאה של משטרת מחוז ירושלים פשטו אתמול על כמה מוסדות חרדיים בי-ם ובביתר עלית, בחשד שמנהליהם הונו את המדינה. על פי החשדות, היקף ההונאה שבוצעה במוסדות האלו היתה מליוני שקלים, זאת לאחר שהמוסדות קיבלו מילגות עבור רשימות תלמידים פיקטיביות.