לחיאני בבית המשפט. אמש
לחיאני בבית המשפט. אמשפלאש 90

עו"ד אבינעם מגן, פרקליטה של תנועת אומ"ץ, דורש מהיועץ המשפטי לממשלה ומפרקליט המדינה תשובות ברורות לשאלה מדוע לא מתקבלות החלטות בתיקו של ראש עיריית בת ים, שלומי לחיאני.

מגן טוען, כי מדובר בפגיעה בשלטון החוק, "ראש עיר החשוד במעשים חמורים מאין כמותם, ממשיך לנהל את העיר, יחד עם חשודים נוספים, מתריס נגד מערכות האכיפה, יוצר מצג שווא כאילו העיכוב מעיד על כך שהוא נמצא נקי מכל רבב, ומכלה את זמנו בתוכניות בידור בטלוויזיה, כמי שחפותו הוכחה".

לדבריו, "מצב דברים זה פוגע לא רק בהרתעה, אלא גם באמון הציבור, הסובר לתומו כי מי שרוקד עם כוכבים, בוודאי איננו מתאים להיכלא עם עבריינים".

מגן מוסיף, כי "התנהלות הפרקליטות בעניין, נראית על פניה, כבלתי סבירה לחלוטין. אף אם יש עומס עבודה, לא יתכן כי תיק לא ילובן עד תום, וישכב במשרדי הפרקליטות במשך תקופה כה ארוכה. כמובן שהדבר פוגע גם בחשוד עצמו".

"בנסיבות אלו, מרשתי מבקשת מכם ליתן טעם מדוע לא יסתיים הטיפול בתיקו של מר לחיאני ומדוע לא יוגש נגדו כתב אישום לאלתר", חותם מגן ומבהיר, כי ככל שמרשתי לא תקבל תשובה הולמת, או שמכתבי זה לא ייענה בתוך 14 יום, לא יהיה למרשתי מנוס מלפנות לערכאות המתאימות, באופן שיעמיד את התנהלות הפרקליטות בפרשה לבחינה ציבורית ראויה".