השיפור העיקרי בגרסה 19 של הדפדפן כרום הוא אפשרות לסנכרן כרטיסיות פתוחות בין המופעים השונים של הדפדפן.

כרטיסיות פתוחות כאלו יהיו נגישות ממכל טלפון חכם, טאבלט או מחשב אחר כל עוד משתמשים באותו חשבון. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס למערכת של גוגל עם שם המשתמש הכללי, ועם ביצוע הסנכרון הכללי של הדפדפן, תבצע המערכת גם סנכרון של הכרטיסיות הפתוחות.

הדפדפן מבית גוגל כבר עודכן ביומיים האחרונים בכל גרסאותיו למחשבים נייחים וניידים. עם זאת, השחרור של התכונה החדשה יתבצע באופן הדרגתי במהלך השבועות הקרובים עד שכל המשתמשים יזכרו לאפשרות להשתמש בתכונה החדשה. בעת שפותחים כרטיסייה חדשה תופיע אפשרות לפתוח כרטיסייה מהתקנים אחרים, ולאחר מכן ניתן יהיה לגשת לכל הכרטיסיות הפתוחות בכל המכשירים שנתמכים, כולל מכשירים בהם מורצת גרסת הבטא של כרום לאנדרואיד.

בנוסף, כפתורי הקדימה והאחורה יתפקדו בדיוק כמו במצבם הנוכחי בדפדפן שהושאר פתוח לצורך שיתוף הכרטיסיות. כמו כן, ההיסטוריה של כרטיסיה תישמר ותעודכן באופן אוטומטי כדי להציג את כל השינויים שבוצעו בלשוניות לאחר היציאה לסנכרון, כדי שניתן יהיה לגלוש אליהן בקלות לאחר שחוזרים למחשב המקורי, כך שלמעשה שומרים על כל היסטוריית הגלישה של כל כרטיסייה עד לסגירתה.

מעבר לכך כוללת גרסה 19 של כרום תיקונים עבור למעלה מ-20 באגים שונים שמתוכן 8 הוגדרו כבעלי פוטנציאל סיכון גבוה. גוגל שילמה עבור גילוי תקלות הללו סכום של כ-16,500 דולרים למשתמשים שחשפו אותם.