תרומת דם בתחנה החדשה
תרומת דם בתחנה החדשהמד"א

בימים אלה, ולרגל יום ירושלים, נפתח בתחנת מד"א החדשה בירושלים אולם התרמות הדם, שצפוי לשמש את כל תושבי ירושלים והסביבה, המעוניינים לתרום דם למען הצלת חיים.

באולם התרמות הדם יוכלו המבקרים למצוא פינת המתנה נוחה ומרווחת, עמדת רענון, פינת מנוחה נוחה לרגעים שלאחר מתן התרומה, ואף חנייה נוחה ומרווחת. האולם כולו נגיש לנכים.

במד"א העניקו חשיבות גבוהה לפרטיותם של התורמים, לכן נבנו באולם התרמות הדם חדרי תשאול נפרדים, שמטרתם לשמור על חסיונו הרפואי של התורם.

אולם התרמות הדם נבנה בהתאם לתקנים בינלאומיים, ובסמוך אליו אף הוקם מחסן לוגיסטי לניידות הדם החדישות שנבנו על פי כל התקנים הנדרשים, המאפשרים שמירה ברמה גבוהה על הציוד, ומקלים את עבודת מתרימי הדם. בנוסף, מותאם אולם התרמות הדם בירושלים גם לקהל הדתי והחרדי, כאשר חדרי התשאול הנפרדים עומדים עפ"י דרישות המסורת ואף הותקן במקום כיור ייעודי לנטילת ידיים לאחר תרומת הדם.

אולם התרמות הדם פועל החל מהיום ויהיה פתוח לקהל הרחב בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 08:00-16:45, ובימי שישי בין השעות 08:00-12:30.

במד"א קוראים לציבור להגיע ולתרום דם, על מנת לסייע בהצלת חיים ולהעלות את מפלס הדם בבנק הדם. אומר מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין: "הקמתה של תחנת מד"א ירושלים מהווה את אחד מפרויקטי הדגל של מד"א בשנה האחרונה, ופתיחתו של אולם התרמות הדם החדיש הוא רגע מרגש. אני קורא לציבור הירושלמי ולציבור התיירים והמבקרים בעיר להגיע ולתרום דם. זוהי תרומתו של כל אחד מאיתנו להצלת חיים".