טלפונים חכמים וטאבלטים מועילים לעבודה לפי מחק
טלפונים חכמים וטאבלטים מועילים לעבודה לפי מחקCDW

שימוש מרובה בטלפונים חכמים וטאבלטים במקום העבודה מוביל לשיפור בפריון העבודה. כך עולה ממחקר מיוחד שביצעה CDWמספקיות הפתרונות הטכנולוגיים הגדולות בארצות הברית.

מחקר זה ביקש לראות את ההשפעה של המכשירים מהדור החדש, שנחשבים כצרכניים, על מקומות בהם משלבים אותם גם בעבודה, ובמיוחד במקומות בהם משתמשים באותו מכשיר בבית וגם בעבודה.

הבדיקה נעשתה בהיבט של מחלקות ה-IT. לא פחות מ-75% מבין מקבלי ההחלטות שנבדקו ענו שהשימוש בטאבלטים ובטלפונים חכמים הוביל לעלייה בפריון בתוך הארגון שלהם. רבע מבינם אף דיווחו כי התפוקה שופרה באופן משמעותי ביותר. ויותר מכך. מעבר לגידול בפריון העבודה, מנהלי המחשוב דיווחו כי המכשירים תורמים גם לחסכון. למעשה 64% מהעסקים הגדולים שנבדקו דיווחו על חסכון בזכוטת השימוש בטכנולוגיה הצרכנית הזו.

השימוש בטאבלטים וטלפונים חכמים לצורכי עבודה מתחיל לגלוש גם לעסקים בינוניים וקטנים. כ-47% מביניהם דיווחו שהם עושים שימוש כלשהו במכשיר לצורכי עבודה, אבל זה עדיין רחוק מאחוז החדירה בארגונים הגדולים שהגיע כבר ל-62%. ואלו שלא אמצו? 31% מתוכם מסרו שהם מתכוונים להתחיל להשתמש בטאבלטים וטלפונים חכמים במקום העבודה במהלך השנה הקרובה.

למעשה יותר ויותר ארגונים תומכים כיום במגמת ה-BYOD (Bring Your Own Devices), אנשים שמביאים את הטלפון החכם או הטאבלט בו הם משתמשים בחייהם הפרטיים גם למקום העבודה. במקו להילחם בתופעה, חברות מספקות יותר יישומים ויותר אמצעי אבטחה כדי לאפשר לכל אחד להגדיל בדרכו שלו את יכולת העבודה.

"הנתונים מעידים על כך שגלישת ההרגלים של העובדים - מהבית לעבודה - ממשיכה. ארגונים נוספים מאפשרים לעובדיהם להכניס טאבלטים וטלפונים חכמים לסביבת המחשוב בעבודה. לכן, חשוב לאפשר זאת בצורה חלקה, תוך שילוב ההתקנים הניידים בתשתית ה-ITהארגונית ואספקת מעטפת אבטחת מידע", אמר ניל קמפבל, סגן נשיא בכיר ומנהל השיווק ב-CDW.