עיריית קריית מלאכי
עיריית קריית מלאכיצילום: פלאש 90

עיריית קרית מלאכי בחרה אתמול בחיים שטיינר, חסיד חב"ד, לראש העיר במקומו של מוטי מלכה, שעצור יחד עם סגנו בחשד למעורבות בפרשת אונס.

בראיון ראשון לערוץ 7 אומר ראש העיר החדש, שכחסיד חב"ד הוא מרגיש שהוטלה עליו שליחות, "כאדם שנמצא בעירייה כבר שלוש וחצי שנים, שפועל ומזיז דברים ודואג לכל התושבים, נמשיך באותו פורמט. זו שליחות, אבל כשנמצאים בשליחות כל הזמן, רוצים לעשות כמה שיותר טוב לכל יהודי בעולם, ואת זה נעשה בקרית מלאכי".

שטיינר מספר שהוא כבר הספיק לקבל את ברכותיהם של רבני חב"ד, "היה לי קשר עם הרבנים והם בירכו אותי על התפקיד. נבחרתי כחבר מועצה מטעם סיעת חב"ד ומבחינתנו מאז הבחירה אנחנו נציגים של כל התושבים. קרית מלאכי היא עיר מסורתית ונפעל למען כולם ומתוך אחדות מלאה".

ראש העיר החדש מתכוון להצעיד את קרית מלאכי קדימה, "נכפיל את מספר התושבים לחמישים אלף, נמשיך להשקיע בחינוך ושיפור פני העיר. נמשיך גם בבניה הרוויה כי יש כאן הרבה שטחים".

שטיינר אומר שלמרות המינוי הוא אינו מתכוון לאייש את הכסא בלשכת ראש העיר, "בנתיים אני יושב על כסא הסגן, גם ככה אני כמעט לא בלשכה, אלא מתרוצץ כל הזמן בשטח".

לקראת חג מתן תורה, הוא מברך את כל התושבים בברכה החב"דית המסורתית, "שכולם יזכו לקבל את התורה בשמחה ובפנימיות ושיהיה כאיש אחד בלב אחד".