שילוב של דמיון, תל מימד ויצירהיוני קמפינסקי

דורון מרדינגר, בן למשפחת "הצורפים" - יוצר ומעצב בינלאומי משלב בעבודתו טכניקה תלת ממדית מתקדמת. יצירותיו של מרדינגר מככבות במבנים היוקרתיים ביותר בעולם, ביניהם: ארמון "אמירטס פלאס" באבו דאבי וארמונות בדובאי ובטורקימיניסטן.

בימים אלו חונך מרדינגר את חנות הדגל הראשונה שלו בעולם, בכיכר המדינה בתל אביב. "החנות היא עצמה יצירה חד פעמית המתבססת על העיצובים שלי", מספר מרדינגר, "ערבסק בשילוב פורצלן, זהב וחומרים איכותיים נוספים".

מרדינגר מסביר לערוץ 7 שתהליך העבודה שלו שונה מהתהליך השגרתי המקובל - "בעוד שאמנים אחרים משרטטים ומתכננים את יצירתם ואז מתחילים לעבד חומרים בהתאם לתוכניותיהם, התהליך שלי מתחיל מחזון תלת מימדי, שאותו אני רואה בעיני רוחי, על כל פרטיו. המראה הדמיוני הזה מועתק ומופק באמצעות טכנולוגיה מתקדמת לכלי פונקציונאלי, שבו אני משלב  מגוון חומרים יוקרתיים כמו: פורצלן, קריסטל, זהב, טיטניום, עץ ואבנים יקרות".

דורון מספר שאביו שימש לו כמורה רוחני וכמודל חיקוי - "בעבור אבא, הצורפות היתה המשך של המסורת היהודית שתחילתה בתקופת התנ"ך – בעשיית הכלים לבית המקדש". כממשיכו בעסק המשפחתי, יצר דורון קשר עם מכון המקדש בירושלים, ויצר בעבורם כלים מכסף טהור (925) לבית המקדש השלישי ובהם: כלי לניסוך יין וכלי לניסוך מים.

"הקמתי את החנות כדי לחוש את הלקוחות וכדי לתת ללקוחות לחוש אותי", אומר דורון, לאחר נדודים של שנים רבות בעולם הגדול, "זו הדרך שלי לספר על חוויית היצירה המיוחדת שלי".