דנון וטיבי בעוד דיון מתוח
דנון וטיבי בעוד דיון מתוחפלאש 90

ח"כ דני דנון (ליכוד), קורא בערוץ 7, להרחיק את ח"כ אחמד טיבי מהכנסת בעקבות דבריו נגד הקמת המרכז ע"ש אילן רמון בטייבה, "אחמד טיבי וחבריו, מוכיחים כל פעם שמקומם לא בכנסת ולא בישראל. הרי הם תמיד מתלוננים על אפליה, והנה בא משרד ממשלתי ומשקיע במרכז טכנולוגי בעיר טייבה, במקום להודות ולברך הם עושים מחאה".

לדבריו אחמד טיבי וחבריו בכנסת משתפים פעולה עם אויבי ישראל וחייבים להרחיקם, "אני מניח שטיבי היה רוצה שיקימו בטייבה מרכז לשהידים ושאנחנו נממן את זה מהמיסים שלנו. צריך לומר לתושבי טייבה, תבחרו הנהגה שתייצג את האינטרסים שלכם, ולא את האינטרסים של השהידים ושל החמאס. כי זה מה שמעניין את טיבי, לא שילדי טייבה ילמדו ויתפתחו, מעניין אותו לחבור לחמאס ולחיזבאללה. מקומו ברמאללה בפרלמנט ולא בכנסת ישראל".

דנון אומר שאסור להיכנע לטיבי, "אני מציע לשר הרשקוביץ לפנות לראש העיר ולתושבי טייבה ולומר להם, אם אתם רוצים שטיבי ייצג אתכם ואתם תומכים בעמדות האלה, אז לא יהיה פה מרכז. אבל אם אתם רוצים להיות ישראלים, יהיה פה מרכז שישא את השם של אילן רמון בגאווה. אם ניכנע זה עלול להיגמר שמחר הם יחליטו מה ילמדו בתוך בתי הספר. טיבי הרי רוצה שתהיה כאן מדינה ערבית בתוך מדינת ישראל ולכן אסור לוותר, ואני באמת מצפה שיום יבוא והציבור הערבי יבחר במנהיגים שידאגו לאינטרסים שלהם, לצמצום הפערים, לחינוך ולתשתיות ולא מנהיגים שהולכים להזדהות עם מחבלים ועולים על המרמרה ודואגים לאויבים שלנו".