האימאם איים ולא ייחקר. אובמה
האימאם איים ולא ייחקר. אובמהפלאש 90

 

נשיא הועד העולמי למען ארץ ישראל, הרב דוד אלגזי, מסביר בראיון לערוץ 7 כי כדי שיהיה שלום אסור לוותר על שום חלק מארץ ישראל.

לדבריו, "תושבי ארץ ישראל נלחמים כל יום ומקריבים את בניהם בקרב וחולמים על שלום, אני מקווה שעל מי שחולם שיהיה שלום על ידי שנקריב את ארץ ישראל חי בחלום רע. כל עוד עם ישראל חזק ועומד על שלו יהיה שלום על כל העולם כולו וגם עם הערבים".

אלגזי מסכם 4 שנות נשיאות של נשיא ארה"ב, ברק אובמה, ומצב היחסים בין מדינת ישראל, "נשיא ארה"ב, ברק אובמה אומר שהוא היה הנשיא הכי טוב שהיה בהיסטוריה לישראל , ולצערי אני לא מבין על מה הוא מדבר, אני רואה ההפך. אני רואה נשיא שבא עם כבוד עצמי ואסור לנו לשכוח שהוא ביקש ממדינת ישראל להקפיא את הבניה אפילו בירושלים על מנת לתת כוח לערבים, אז איך בדיוק הוא הנשיא הכי טוב למדינת ישראל. גם בנושא אירן אובמה לא תמך בעמדת ישראל, הנשיא לא מבין שארה"ב צריכה לעמוד מימין למדינת ישראל, היה לאובמה רצון טוב אבל המעשים אינם רצויים".

מה מצפה לנו ב-4 שנים הבאות?

"אני מקווה שהנשיא שיבחר ידע לא רק לדבר מילים יפות אלא גם יעשה מעשה טובים למען ארץ ישראל".

הארגון שאתה עומד בראשו עושה רבות למען שחרורו של יהונתן פולארד, התאכזבתם מעמדת ארה"ב שהחליטה לא לשחרר את פולארד לאחר 27 שנים בכלא?

"אנחנו התאכזבנו מעמדת מזכירת המדינה הלארי קליטון ונשיא ארה"ב ברק אובמה שלא לשחרר את יונתן פולארד, לדאבוני הרב הנשיא שלנו היה יכול לתת ליהודים את הדבר הקטן ולשחרר את פולארד, אנחנו עצובים על החלטה ונמשיך למען שחרורו של יהונתן פולארד. החלטה של ארה"ב לא מתקבלת על הדעת, יש כאן אפליה גזעית ודתית".

אתם מרגישים שגרירים של מדינת ישראל ?

"כל יהודי בעולם הוא שגריר של מדינת ישראל, רבי נחמן היה אומר "כל מקום שאני הולך אני הולך לארץ ישראל".