אירוע סיום הש"ס של הארגון העולמי להפצת תורה, "דרשו" יתקיים הערב (שני) בהיכל "יד אליהו" בתל אביב.

לאירוע צפוים להגיע אלפי לומדי הש"ס ובתוכם משלחות עם מאות משתתפים שהגיעו ממדינות שונות, ביניהם ארה"ב, צרפת, אנגליה, הולנד ומדינות נוספות באירופה.

על הצד האומנותי המושקע ביותר הופקדו למעלה ממאה ילדים שיהפכו למקהלה ייחודית ונדירה שתופיע בפני המשתתפים ברצף שירים חסידיים חדשים שהולחנו במיוחד לאירוע של "דרשו".

"מדובר באירוע ענק שמושך אליו את כל בכירי התקשורת בארץ וצוותי תקשורת ממדינות רבות בעולם, ביניהם ספרד, צרפת וגרמניה שיסקרו את האירוע". כך מציינים ב"דרשו" ומוסיפים כי "האולם מלא מפה לפה והכרטיסים כבר חולקו לכל המשתתפים לבתיהם".

על פי ההערכות בארגון "דרשו", האירוע העולמי ישודר במדינות רבות בעולם וכן יעבור בשידור חי במוקדים רבים ברחבי הארץ ביניהם בבנייני האומה בירושלים לאלפי נשים שישתתפו בכינוס חיזוק מיוחד.

"אנו מבקשים בכל לשון של בקשה, מי שאין לו כרטיס כניסה שלא יגיע, המקום מלא מפה לפה ואנו פועלים להכשיר מקומות נוספים שיעבירו שידורים חיים מהמקום לכלל הציבור", מציינים בארגון.

באירוע יוקרנו גם הסרטות נדירות של מרן הגרי"ש אלישיב זצוק"ל בדברי ברכה והכוונה בלימוד התורה בהדרכה מיוחדת לראשי "דרשו", וכן הסרטה נדירה ובלעדית של מרן הגאון רבי חיים פנחס שיינברג זצוק"ל כחודש לפני פטירתו, מספר על פגישתו עם החפץ חיים לפני תשעים שנה. "גדול יהיה המעמד לכבודה של תורה ולכבד את לומדיה" מסכמים ב"דרשו", יום לפני האירוע הגדול.