זירת האירוע אמש
זירת האירוע אמשנפתלי לוין - סוכנות הידיעות ''חדשות 24''

טרגדיה בירושלים: הפעוט שנפל בליל אמש ברחוב יוסף קארו בשכונת בית ישראל בירושלים, ממרפסת ביתו אשר בקומה השניה ונפצע באורח אנוש, נפטר אחר הצהריים.

הטרגדיה אירעה בליל אמש, מעט אחרי חצות. כוחות ההצלה הוזעקו לבית ברח' יוסף קארו בירושלים לאחר שדווחו על פעוט כבן 3.5 שנפל מגובה ואיבד את הכרתו. על פי דיווחי אחד השכנים, הילד קיפץ על מזרן קפיצים וכתוצאה מכך עף לגובה אל מחוץ למרפסת ביתו לכיוון הגדר לרחוב. עם זאת, במשטרה ממשיכה דיווחו כי הם ממשיכים לחקור את נסיבות נפילתו.

חובשי 'איחוד הצלה' ומד"א שהחישו פעמיהם למקום ביצעו בו פעולות החייאה ובסיומן הוא פונה במצב אנוש לבית החולים הדסה בעיר. כאמור, למגינת ליבם של בני המשפחה, למרות מאמצי ההחייאה, בשעות הצהריים, נפטר הפעוט.

"מדובר בילד חרדי שנפל ממרפסת ביתו בקומה השניה ונפגע קשות בראשו. אני וחובשים נוספים של 'איחוד הצלה' הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני וביצענו בו פעולות החייאה. הוא פונה תוך כדי החייאה לבית החולים. הרקע לנפילה אינו ברור", סיפר דורון דניאל חובש 'איחוד הצלה'.

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי "בשעה 00:14 נמסר למד"א מרחב י-ם על פעוט שככל הנראה נפל מהקומה ה-3 בבניין מגורים. פרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו את הפעוט להדסה עין כרם כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעת ראש קשה ופגיעה רב מערכתית".