כצל'ה: יותר ויותר יהודים ביו"שחזקי עזרא

"למרות הגירוש מגוש קטיף וצפון השומרון והקפאת הבניה בשנים האחרונות  האוכלוסייה היהודית ביהודה ושומרון הכפילה את עצמה, המספרים הללו אומרים דבר אחד – ניצחנו".

את הדברים האלו אומר יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ יעקב כץ (כצל'ה) בראיון לערוץ 7, במלאת 7 שנים לגירוש יהודי גוש קטיף.

"אנחנו מציינים בימים אלה 7 שנים לחורבן הנורא - גירוש גוש קטיף. על פי הנתונים שבידי יש היום למעלה 700,000 יהודים מעבר לקו הירוק כמות כפולה מתושבי תל אביב ו-10% מתושבי מדינת ישראל. עם ישראל הצליח למרות הגירוש, למרות הלחצים האמריקאים, למרות ההקפאות של ממשלת נתניהו ובזכות כיהודי שמוסרים את נפשם, מועצת יש"ע, חברינו בליכוד ושאר המועצות אנחנו רואים שכמות היהודים גדלה מיום ליום, משנה לשנה", מציין כצל'ה.

כצל'ה ציטט מעיתון הארץ מאמר של יוסי שריד מסוף השבוע, "יוסי שריד כתב לפני מספר ימים, "טעיתי, המצב הוא בלתי הפיך, לא ניתן למסור חלק מחלקי ארץ ישראל לגורם זר", דבריו של שריד מוכחים שניצחנו בגדול, אני מאמין תוך 5 שנים נעבור את רף מיליון היהודים שיגורו מעבר לקו הירוק".

לקראת הבחירות אומר כצל'ה, "אני מאמין שבבחירות הקרובות, כשנרוץ ביחד, נוכל לעבור למספרים דו ספרתיים ולהוות את עמוד השדרה בממשלה הבאה כמפלגה מרכזית, ראשית, ישראלית, בריאה, אוהבת העם, התורה והארץ".