
לאחר תקופה ארוכה של היחלשות, מבחינת נתח שוק, חזור הדפדפן פיירפוקס למעמדו כדפדפן השני בשוק לאחר אינטרנט אקספלורר.
דפדפן הקוד הפופולארי מציג חודש שני של התאוששות לאחר נקודת השפל במאי. באותו חודש, לפני נתוני NetMarketShare, ולאחר ירידה שנמשכה מספר חודשים, הוא צנח לראשונה לאחר שנים רבות אל מתחת לקו ה-20%. באותו חודש היו מספר ימים בהם כרום, הדפדפן המתחרה מבית גוגל, עבר אותו.
פיירפוקס עלה מ-20.06% ל-20.16% ביולי, ועשה זאת על חשבונם של אקספלורר וכרום שירדו מ-54.02% ל-53.93% ומ-19.08% ל-18.88% מנתח השוק בהתאמה, מיוני ליולי.
במקביל חגגו בתחילת החודש במוזילה יותר משלושה מיליארד הורדות של תוספים לפיירפוקס. הקו הזה נחצה כשמונה שנים לאחר ההשקה של גלריית התוספים הרשמית של הדפדפן וכשלוש שנים לאחר שהארגון התחיל לספק תוספים עבור הגירסאות של פיירפוקס המיועדות לטלפונים החכמים.
לפי הארגון, יותר מ-25 אלף מפתחים מרחבי העולם, תרמו תוספים לגלריה של מוזילה. כיום כוללת הגלריה יותר מ-150 אלף אוספים מיוחדים של תוספים שנוצרו על ידי משתמשים בדפדפן.
בנוסף, לפי הארגון, יותר מ-85% מהגולשים בפיירפוקס משתמשים לפחות בתוסף אחד, כשהממוצע עבור כל משתמש עומד על כחמישה תוספים.