ספדי בפגישתו עם האלמנה.
ספדי בפגישתו עם האלמנה.דוברות סגן השר קרא

"אני מודה למדינת ישראל על ששלחה נציג מטעמה לבקר אותי, מאז הפיגוע לא הגיע לפה אף נציג של ממשלת בולגריה ואילו אתם באתם מארצכם לבקר אותי", כך הודתה בדמעות אמינה קיוסובה אשתו של נהג האוטובוס הבולגרי שנהרג בפיגוע בבורגס, שבו נרצחו חמישה תיירים ישראלים, למנדי ספדי מנהל לשכתו של סגן השר איוב קרא, שהגיע לבקר אותה בביתה.



קיוסובה, אם לפעוטה בת ארבעה חודשים ובת בגיל 8, אמרה לספדי כי איש משלטונות ארצה לא בא לבקר אותה ולא הגיע לנחם אותה למרות שבעלה הוא האזרח הבולגרי הראשון שנרצח אי פעם בפיגוע טרור על אדמת בולגריה.



היא סיפרה כי המשפחה מתקיימת בדוחק וכי בעלה, מוסטפה קיוסוב, שהיה בן 36 בהרצחו, עבד כנהג שכיר בחברת אוטובוסים שהסיעה תיירים ישראלים מנמל התעופה בורגס לבתי מלון ולטיולים ברחבי המדינה.

המשפחה ממוצא מוסלמי מתגוררת בכפר יורוקובו שבדרום מערב בולגריה, ובשל המרחק בין הכפר לבורגס הוא נעדר לזמן ארוך מהבית ולפני הפיגוע הוא יצא את ביתו ב- 20 במאי ולא חזר.



ספדי סיפר כי אשתו של הנהג הבולגרי ואמו לא פסקו לבכות במשך כל זמן הביקור. "המשפחה הודתה לי ולמדינת ישראל על שעשיתי את כל הדרך מישראל כדי לבקר אותה, והענקתי לאלמנה מתנה סמלית מישראל צלחת ועליה תבליט העיר העתיקה בירושלים והכותל המערבי". לביקור נלווה ראש עיר המחוז נורדין קפלוב.