תפצה. סלקום
תפצה. סלקוםאתר החברה

הכנסותיה של סלקום לרבעון השני ירדו ב-5.7% ל-1.5 מיליארד שקל בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה.

על פי דיווחי החברה, הרווח הנקי של החברה ירד ב-50% ל-121 מיליון שקל.

כמו כן, ירד הרווח התפעולי של החברה ב-29% ל-282 מיליון שקל. מצבת מנויי הסלולר שלה קטנה ב-33 אלף מנוייים, שמהויים כ-1% מסך המנויים - בסוף הרבעון השני לחברה היו 3.33 מיליון מנויי סלולר.

מנכ"ל החברה, ניר שטרן אמר הבוקר כי "בתוצאות שלנו לרבעון השני של 2012 ניתן לראות את הצלחת המשך יישום אסטרטגית החברה: מיזוג נטוויז'ן, מצויינות תפעולית ומעבר לקבוצת תקשורת". לדברי שטרן, החברה השלימה את מיזוג נטוויז'ן וסלקום במהירות תוך שמירה על רווחיות דומה של נטוויז'ן בהשוואה לתקופה המקבילה שלפני המיזוג, וזאת על אף התגברות התחרות בשוק.

שטרן הוסיף כי "ההתייעלות האגרסיבית שנקטה החברה באמצעות התאמות במצבת כוח האדם הקיימת, צמצום ושיפור תהליכים הובילה עד כה לחסכון של כ-300 מיליון שקל במונחים שנתיים. כמו כן הושקו מסלולים ייחודיים כגון "סלקום טוטאל", תוכנית המשלבת שלושה מנויי סלולר ללא הגבלה, אינטרנט וטלפון קווי המהווה הצלחה גדולה בקרב הלקוחות ומשקפת את הצעד הראשון למימוש פוטנציאל הצמיחה העתידי שלנו כקבוצת תקשורת".

יחד עם זאת ציין, "רבעון זה עדיין אינו משקף את מלוא השפעת התגברות התחרות עקב כניסת המתחרים החדשים לענף ותוכניות השיווק החדשות, אשר את השפעתם המלאה נראה ברבעונים הבאים. בעוד שאנו עדים לעלייה בשיעור הנטישה, מרבית לקוחות החברה בוחרים להישאר נאמנים לה בזכות שירות הלקוחות האיכותי שלנו".