במלאת שנה לחטיפתו של היהודי וורן ויינשטיין, אזרח אמריקאי שנחטף לפני שנה בפקיסטאן, פונה משפחתו בקריאה של הרגע האחרון לממשלת ארה"ב לעשות הכל ולהביא למידע על גורלו.

וורן ויינשטיין בן 70, מומחה פיתוח אמריקאי בעיר לאהור שבפקיסטאן, עבד על פרויקט בצפון מזרח המדינה, אזור בו צבא פקיסטאן נלחם במורדים אסלאמיים.

חודש לאחר החטיפה הודיע ארגון הטרור אל־קאעידה, כי הוא מחזיק באזרח היהודי־אמריקני וורן ויינשטיין, שנחטף בקיץ מביתו בעיר לאהור שבפקיסטן.

בקלטת שפירסם מנהיג אל קאעידה איימן אל זוואהירי, מספר חודשים לאחר החטיפה, הוא טען כי ויינשטיין נעצר כתגובה על מעורבותו בפעילות אמריקנית בפקיסטן. אל זוואהירי אף הציג שורה של דרישות לממשל האמריקני תמורת שחרורו ואמר "כפי שהאמריקנים עוצרים את כל מי שהם חושדים שיש לו קשרים לאל־קאעידה והטליבאן, כך אנחנו עצרנו את האדם הזה שהיה מעורב בפעילות אמריקנית בפקיסטן מאז שנות ה־ 70".

"המחלוקת שלכם היא לא איתנו אלא עם אובאמה. הדרישות שלנו הוגנות, אז תמשיכו להפעיל לחץ על אובאמה אם אתם רוצים לראות את יקירכם שב הביתה", אמר זוואהירי כשהוא פונה למשפחתו של ויינשטיין.

מאז לא קיבלה המשפחה שום מידע על גורלו של יקירם למרות מאמצים מודיעיניים רבים שנעשו ע"י רשת הביון בארה“ב. כעת, כשנה לאחר החטיפה פונה המשפחה שוב לממשל בארה“ב לעשות מאמצים רבים יותר ולהביא כל שביב של מידע שיכול לשפוך אור על גורלו לטוב או לרע. לדבריהם יקירם סובל ממחלת לב ואסטמה וקשה להאמין שיכול לשרוד זמן רב כל כך.