נתניהו עושה טעות. לבני
נתניהו עושה טעות. לבניפלאש 90

השרה לשעבר ציפי לבני הצטרפה לצוות המכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS). לבני שכיהנה בין היתר כשרת החוץ וכשרת המשפטים  הצטרפה כעמיתה בכירה ותעמוד בראש פרויקט חדש לחיזוק מעמדה הבינלאומי של ישראל ובדרכים להתמודדות עם מסע הדה לגיטימציה של ישראל, זאת במסגרת נושאי הליבה של הביטחון הלאומי בהם עוסק המכון.

לדברי לבני, הביטחון הלאומי של ישראל קשור ישירות למעמדה הבינלאומי של ישראל, מגרש בו מנהלת ישראל מאבק קשה נגד בידוד ודה-לגיטימציה. "במסגרת פעולותי, בכוונתי להמשיך ולתרום לחיזוק מעמדה של ישראל בעולם ואני רואה במכון למחקרי בטחון לאומי הזדמנות לשלב כוחות ומאמץ בתחום זה." אמרה לבני.

ראש המכון, אלוף (מיל.) עמוס ידלין, אמר כי "אנו נמצאים בתקופה בה נדרשת ההנהגה המדינית והביטחונית בישראל לסוגיות אסטרטגיות קריטיות ומהותיות. סוגיות אשר פתרונן מושפע בין היתר ממעמדה הבינלאומי של ישראל. אנו שמחים על הצטרפותה של לבני למכון למחקרי ביטחון לאומי, שתוכל לתרום מניסיונה ומעמדה הבינלאומי ותאפשר להעמיק ולהעשיר את הדיון הציבורי בסוגיות הללו ולהציע רעיונות חדשים והמלצות בנושא חשוב זה״.

במכון מציינים כי "ראש המכון רואה בחיוב את אימוץ המודל האמריקאי בו אנשי ציבור הפורשים מפעילות פוליטית אקטיבית ממשיכים לתרום מניסיונם בפעילות ציבורית במכוני המחקר".