ניצן חן
ניצן חןפלאש 90

ניצן חן יכנס מחר (יום א') לתפקיד ראש לשכת העיתונות הממשלתית במשרד ההסברה והתפוצות בתום תהליך של מכרז פומבי.

חן יחליף את אורן הלמן, שכיהן בתפקיד בשנים 2010-2011, ויכנס לתפקיד לאחר תקופת ביניים בה שימש מנכ"ל משרד ההסברה והתפוצות, רונן פלוט, כמנהל הלשכה בפועל.

עד לאחרונה שימש חן כיו"ר מועצת הכבלים והלווין-הגוף הציבורי המפקח על ערוצי כבלים והלווין. לרשותו רקורד של 20 שנה כעיתונאי במגוון תפקידים ברשות השידור, בתוכם: כתב פרלמנטארי, כתב שטחים, עורך מבט ומנהל החדשות בערוץ הראשון.

לשכת העיתונות הממשלתית כפופה למשרד ההסברה והתפוצות, ואחראית על הקשר והטיפול בכתבי החוץ השוהים במדינה, הנפקת תעודות עיתונאי רשמיות לעובדי העיתונות בישראל, תיאום כיסוי תקשורתי לאירועים ממלכתיים וביקורים רשמיים של מנהיגי מדינות. בין השאר, אחראית הלשכה גם על ניהול אוסף התצלומים הלאומי.

מנכ"ל משרד ההסברה והתפוצות, רונן פלוט, אמר הערב "ברצוני לקדם בברכה את ראש לע"מ הנכנס ניצן חן. אנו רואים בלשכת העיתונות הממשלתית זרוע ביצועית חשובה ובייחוד את הקשר עם העיתונות הזרה שהינו קריטי לתדמיתה של ישראל. השנה החולפת נשאה עמה בשורה של התחדשות ללע"מ עם המעבר למשכנה החדש ואיוש תקנים חדשים, האתגרים העומדים לפניה רבים ואני מאמין כי ראש לע"מ הנכנס יידע להתמודד עימם בהצלחה".