דובדבני הבוקרחזקי עזרא

יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, אברהם דובדבני, ביקר היום (רביעי) באתר היקב המיועד למופני מגרון, בשיחה עם ערוץ 7 אמר, "החטיבה להתיישבות היא יחידה עצמאית שכפופה להסתדרות הציונית ולכן אין קשר בין החטיבה לבין הדיונים שיש בין המתיישבים למדינה. החטיבה היא קבלן שמבצע עבודה ומקבל מהממשלה את הכלים לבצע את העבודה, ולכן כל טענה שיש כלפי המדינה מצד המתנחלים לחטיבה אין צד בעניין. החטיבה מעמידה ישוב ברמה של ישוב קבע בפרק זמן שלא קיים בשום מקום בישראל".

"המטרה שלכל בית יכולה להיכנס משפחה ולחיות חיים נורמאליים ויהיה להם הכי טוב בעולם, לא חסר כלום בישוב הזמני שהקמנו, עוד כמה חודשים יהיו כאן גינות ומתקנים לילדים -זה גן עדן ולכן מבחינת החטיבה היא עמדה במשימה".

"החטיבה להתיישבות לאחר גירוש גוש קטיף טיפלנו במחנות זמניים כדוגמה של המחנה הזה, והיום החברים של גני טל לא רוצים לעזוב את הישוב הזמני שכל כך טוב להם", הוא אומר.

"אנחנו עושים את הפרוייקט הזה בשמחה ואנחנו נותנים למתיישבים את הדבר הכי טוב למצב הביניים שהם יהיו בו, אנחנו אוהבים את המתיישבים ואוהבים אותם מכל הלב. אפשר לחיות כאן עד 120 בלי תקלות למרות שהמקום כאן מוגדר כישוב זמני ולא קבע. אני מאחל לתושבי מגרון להיכנס יום אחד לישוב הקבע שיחליף את המקום הזמני הזה - ויהיה עוד ישוב בארץ ישראל".